• eline08

    Migrationsverket-syntax error Del 2

    Snart ska min vackra, underbara man packa sina väskor och resa till ett land i krig. Riskera sitt liv p.g.a en regel som Migrationsverket har bestämt. Något svar på varför denna dödliga regel finns har vi inte lyckats få. Men anknytningsansökan måste göras utomlands. Ingen tycks veta varför.

    Jag brukade tycka om Sverige. Det gör jag inte längre. Dags att flytta härifrån. tips på var?

    ( svar från rasister undanbedes bestämt)

  • Svar på tråden Migrationsverket-syntax error Del 2
  • Yenie

    Förstår din situation. Min pojkvän får inte asyl här och det finns inget vi kan göra. Han kan inte Heller bli utvisad så han lever ett hemskt jobbigt liv där han inte har rätt att göra nått. Vet inte hur länge det här ska hålla på...

  • eline08

    Att en myndighet har denna makt, bedrövl

    Har han pass?

    Man tycker att dom borde kunna utfärda ett främlingspass annars, så din pojkvän kan göra den här jävla anknytninsansökan från något land iaf.

  • Gert

    Vilken rasistisk och fascistisk regering vi har.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • eline08
    Svt skrev 2014-11-22 06:34:55 följande:

    Hur lyckas man bli tillsammans med en asylsöka


    ( svar från rasister undanbedes bestämt)


  • eline08
    Svt skrev 2014-11-22 06:34:55 följande:

    Hur lyckas man bli tillsammans med en asylsökare?


    Hur lyckas en människa bli kär i en annan människa? Det var inte krig i hans land när han var här på semester så tänk till lite innan du kommer med rasistiska, ointelligenta inlägg lilla du. 
  • SecretMe
    eline08 skrev 2014-11-15 23:14:25 följande:

    Snart ska min vackra, underbara man packa sina väskor och resa till ett land i krig. Riskera sitt liv p.g.a en regel som Migrationsverket har bestämt. Något svar på varför denna dödliga regel finns har vi inte lyckats få. Men anknytningsansökan måste göras utomlands. Ingen tycks veta varför.

    Jag brukade tycka om Sverige. Det gör jag inte längre. Dags att flytta härifrån. tips på var?

    ( svar från rasister undanbedes bestämt)


    Du får väl flytta med honom när han reser hem då.
    Det måste finnas regler för migration, Sverige kan inte räcka till alla som vill hit.


  • eline08
    SecretMe skrev 2014-11-22 13:35:08 följande:
    Du får väl flytta med honom när han reser hem då.
    Det måste finnas regler för migration, Sverige kan inte räcka till alla som vill hit.
    Jag tycker det är bättre att rasister som du flyttar ifrån Sverige, vad fan ska vi med sådana som dig till. Du behövs inte här. 
  • eline08
    Bussförare skrev 2014-11-22 01:01:02 följande:

    Hitta en svensk pojkvän.


    Hitta en svensk pojkvän själv, lycka till. 
Svar på tråden Migrationsverket-syntax error Del 2