• Anonym (Är det över?)
    Äldre 17 Nov 08:57
    418 visningar
    6 svar
    6
    418

    Hur mkt blödde ni?

    Jag undrar hur mkt ni blödde ni som gjort medicinsk abort runt vecka 7? Och hur ont hade ni? Jag tog första tabletten i fredags och började blöda på lördag em, som en mens de förts dagarna. Igår var jag på sjukhuset och stoppade in de fyra tabletterna. Fick lite ondare och blödde lite mer, men det kom liksom inte ut ngn ordentlig klump. De sa att det kan vara så att jag blött ut lite i taget men att jag borde ha märkt när själva aborten ägt rum. Nu blöder jag som en vanlig mens. Men det kommer mest när jag sätter mig på toaletten.
    Jag skulle höra av mig om några dagar om jag oroar mig för att det inte är fullbordat.

  • Svar på tråden Hur mkt blödde ni?
  • Anonym (Är det över?) Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 11:46
    #1

    Ingen?

  • Anonym (Är det över?) Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 18:13
    #2

    Ingen som har erfarenhet?

  • Anonym (y)
    Äldre 17 Nov 18:15
    #3

    Jag blödde i ungefär en och en halv vecka första gången. Andra gången bara några dagar.

  • Anonym (Ts)
    Äldre 17 Nov 18:37
    #4

    Men hur mkt blödde du efter du stoppat in tabletterna? Å

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 26 Nov 20:07
    #5

    Jag blödde jättemycket i två veckor men om du inte kände av att allt kommit ut tycker jag att du ska dit det kan vara så att något fastnat och då kommer du få oerhört ont kan jag säga! För det hände mig samma dag som jag gjorde aborten var tvungen och gå tillbaka och hon tog ut det som fastnade. Jag var i vecka 8

  • Anonym (Ts)
    Äldre 26 Nov 20:23
    #6

    Det var som jag trodde, allt hade inte kommit ut. Jag var på UL i måndags och då var hinnsäcken kvar. Den hade släppt och var på väg ner. Tur att jag lyssnade på min magkänsla. Så nu blir det skrapning nästa vecka :(

Svar på tråden Hur mkt blödde ni?