• Anonym (Underlägsen tjej)

    Jag gillar & vara underlägsen, han också.

    Hej!

    Min kille gillar & vara underlägsen (men också dominant). Så svårt för mig att komma på bra dominanta saker då jag ÄLSKAR att bli dominerad.. vet dominata saker han tycker om & brukar domdera men lite svårt & komma på nya saker att göra]

    Ge gärna lite tips på hur jag kan behandla honom ;)

  • Svar på tråden Jag gillar & vara underlägsen, han också.
  • Anonym (Underlägsen tjej)
    Anonym (!) skrev 2014-11-17 22:28:51 följande:

    Underlägsen och undergiven är inte samma sak.


    Ber om ursäkt för mitt ordval med du fattade ju vad jag mena så kanske inte har så stor betydelse i detta sammanhang :)
  • Anonym (!)
    Anonym (Underlägsen tjej) skrev 2014-11-17 22:41:32 följande:
    Ber om ursäkt för mitt ordval med du fattade ju vad jag mena så kanske inte har så stor betydelse i detta sammanhang :)
    Jo, jag tycker faktiskt att det spelar stor roll.
  • Anonym (Underlägsen tjej)
    Anonym (!) skrev 2014-11-18 20:08:01 följande:

    Jo, jag tycker faktiskt att det spelar stor roll.


    Nämen stackars dig då.. :/
  • jfsebastianigen

    Håller med (!).
    Undergiven och underlägsen är helt olika saker.

    Undergiven är en roll. Motsatsen är Dominant.
    Underlägsen är en värdering av personen. Motsatsen är överlägsen.

    Om du inte skriver vad du brukar göra med honom är det svårt för oss att komma med något nytt, eller?

  • Anonym (.)

    Sitt på hans ansikte. Det gjorde jag med min kille.

  • Anonym (Underlägsen tjej)
    jfsebastianigen skrev 2014-11-19 19:30:41 följande:

    Håller med (!).

    Undergiven och underlägsen är helt olika saker.

    Undergiven är en roll. Motsatsen är Dominant.

    Underlägsen är en värdering av personen. Motsatsen är överlägsen.

    Om du inte skriver vad du brukar göra med honom är det svårt för oss att komma med något nytt, eller?


    Jag sa inte att jag inte höll med om det men tycker att det är lite oförskämt att skriva en mening & rätta & sen ens inte förklarar. Varför ska man då bry sig om man bara klagar & inte "lär ut".

    Tänkte se om det var någon som hade något tips så kan man ju det där ifrån :)
  • Anonym (Underlägsen tjej)
    Anonym (.) skrev 2014-11-19 19:54:31 följande:

    Sitt på hans ansikte. Det gjorde jag med min kille.


    Brukar de :)
  • K grrl
    Anonym (Underlägsen tjej) skrev 2014-11-23 00:54:36 följande:
    Jag sa inte att jag inte höll med om det men tycker att det är lite oförskämt att skriva en mening & rätta & sen ens inte förklarar. Varför ska man då bry sig om man bara klagar & inte "lär ut".

    Tänkte se om det var någon som hade något tips så kan man ju det där ifrån :)
    Alltså, jag är undergiven. Jag har inte så mycket att lära ut om att dominera en man. Men ok, ett tips är att använda rätt terminologi så ska du se att du får lite mer tips.
  • Anonym (Huva)

    Vilka svar du får! :) alla fattar ju va du menar. Ja ja. Man kan bara skratta åt FL användarna

  • jfsebastianigen

    Ok

    Igen. Om det enda vi vet att du gör är att sitta på hans ansikte, så blir det svårt att komma på nya idéer. Säg vad ni brukar göra, så är det lättare att komplettera!

  • Anonym (ug)

    Min förra flickvän var väldigt dominant (och väldigt vacker). En av hennes (och mina) favoriter var att ha mig kedjad i källaren när hon hade bjudningar för sina väninnor. Vi var alltså ganska seriösa, så att genomföra lekar som tog hela kvällar och ibland hela helger var inget ovanligt. Det var jag som planterade själva idén hos henne, för det tror jag inte hon hade vågat föreslå själv, och det kanske inte är rekommenderat att prova utan att kolla av. Men i mitt fall kunde jag iallafall se hur det tindrade i ögonen på henne när hon började spinna vidare på idén. Hon var verkligen typen som gillar att ha kontroll.
    Så i källaren satt jag naken med en rejäl kedja låst runt halsen till väggen, och en CB6000 (chastity device) på mig för att ge henne full kontroll, och lyssnade efter ljud från övervåningen.
    Ett par gånger under kvällen kom hon ner, och innan hon kom in till mig så såg hon till att vara dominant klädd (i vårt fall typ högklackade dominastövlar utöver en allmänt sexig look). Eftersom jag är undergiven var det också en helt otrolig känsla när min domina klev in och ville ha korta sexuella tjänster utförda lite då och då under kvällen, och frustrationen att inte få sexuell lättnad fick mig att rent av avguda henne, och det märkte hon förstås.
    Det kanske kan verka konstigt, men som undergiven man har man ingenting emot att få tillfredsställa sin domina under sådana former. Idén att krydda kvällen med annat umgänge tror jag hon gick igång på mycket också. Sköna minnen det där, men ingenting som kan hända i min nuvarande relation. Gav det någon ide? :)

Svar på tråden Jag gillar & vara underlägsen, han också.