• Anonym (56)
    Äldre 18 Nov 15:14
    2950 visningar
    14 svar
    14
    2950

    Ska jag eller ska jag inte....

    Har fått kontakt med en äldre man som gärna vill träffa mig för sex. Enda anledningen från början att jag börja chatta med honom var för att han var från samma stad som mig och han hade bild på sin sida som jag kände igen. Alltså fortsatte jag att chatta med honom för att ta reda på om det var han som jag trodde det var. Vilket det ganska snabbt visade sig vara!!

    Han är ganska känd i stan. Är i mina föräldrars ålder och de har även umgåtts i yngre dagar. Hans ena barn har gått i samma klass som min bror.
    Detta vet inte han då jag inte sagt nåt. Han vet vad jag heter men man har ett ganska vanligt efternamn.

    Han skriver varenda dag och jag vet inte vad jag vill. Ena stunden känns det lockande och andra gången inte. Han ser ganska bra ut för sin ålder. Har alltid sagt att jag inte skulle kunna med att vara med någon i mina föräldrars ålder.
    Men det är ju lite skillnad på att ha sex mot att ha ett förhållande eller hur?

    Vad säger ni? Har ni egna erfarenheter? Vad hade ni gjort, tänkt?

  • Svar på tråden Ska jag eller ska jag inte....
  • dirty8­8
    Äldre 18 Nov 15:32
    #1

    Märklig fråga. 

    Gör det inte. Du velar för mycket.
    Eller så gör du det. Vem bryr sig.

    /Din uggla i mossen

  • Anonym (M)
    Äldre 18 Nov 15:52
    #2

    Jag säger nej.

    Eftersom du ens behöver fråga på ett forum om du bör ha sex med honom så är det ju inte rätt.

  • Anonym (56) Trådstartaren
    Äldre 18 Nov 16:44
    #3

    Var med om för några år sedan om att det var en som var 15 år äldre som ville med mig. Blev inget, men ändrade mig och då var det försent..

    Känner lite så nu med....

  • Äldre 18 Nov 17:22
    #4

    Hur gammal är du och hur mycket äldre är han? Är han gift?

    Jag kan förstå om detta lockar lite, framför allt om du tidigare sagt nej till sex med en äldre man och sedan ångrat dig. 

    Det som förstås kan hända dig är att du inte blir av med honom efteråt. Skulle du vilja att detta enbart vore ett ONS eller bara 2-3 gånger? Om han skulle vilja att du blev hans älskarinna för en längre tid, skulle du också vilja det tror du? Risken finns ju också att han blir kär i dig...

    Om du ska träffa honom, är det bäst att ni är på det klara med vad som ska gälla. Hur ofta ni ska ses och var. Skulle du kunna hantera detta om det om fram. Skulle du kunna berätta för familj och vänner att ni haft sex utan att skämmas?

    Skulle han känna igen dig, tror du? Annars kan du ju ljuga om vem du är, om du inte redan berättat för mycket.

    Det kan ju bli skönt sex men också en massa konsekvenser i kölvattnet...

  • Anonym (Pasto­rn)
    Äldre 18 Nov 19:57
    #5

    Tänder du på själva åldersskillnaden, eller på honom som person?

    Om det är åldersskillnaden som är grejen så får du väl fråga dig om det är en upphetsande tanke som känns bäst i fantasin eller om det är en del av din sexualitet som du känner dig bekväm med och längtar efter att få leva ut.

    Är det honom som person som attraherar dig så tycker jag inte att du ska fundera så mycket över åldersskillnaden.

  • Anonym (56) Trådstartaren
    Äldre 18 Nov 20:23
    #6
    ÄngDal skrev 2014-11-18 17:22:53 följande:

    Hur gammal är du och hur mycket äldre är han? Är han gift?

    Jag kan förstå om detta lockar lite, framför allt om du tidigare sagt nej till sex med en äldre man och sedan ångrat dig. 

    Det som förstås kan hända dig är att du inte blir av med honom efteråt. Skulle du vilja att detta enbart vore ett ONS eller bara 2-3 gånger? Om han skulle vilja att du blev hans älskarinna för en längre tid, skulle du också vilja det tror du? Risken finns ju också att han blir kär i dig...

    Om du ska träffa honom, är det bäst att ni är på det klara med vad som ska gälla. Hur ofta ni ska ses och var. Skulle du kunna hantera detta om det om fram. Skulle du kunna berätta för familj och vänner att ni haft sex utan att skämmas?

    Skulle han känna igen dig, tror du? Annars kan du ju ljuga om vem du är, om du inte redan berättat för mycket.

    Det kan ju bli skönt sex men också en massa konsekvenser i kölvattnet...


    Jag är 34, han 56 år.

    Skulle jag fortsätta att träffa honom, om jag nu skulle träffa honom, så känner jag att det skulle vara bara mellan oss. Tror inte han heller skulle vilja det kom ut.

    Han är inte gift men har varit det ganska nyligen.
  • Anonym (56) Trådstartaren
    Äldre 18 Nov 20:27
    #7
    Anonym (Pastorn) skrev 2014-11-18 19:57:37 följande:

    Tänder du på själva åldersskillnaden, eller på honom som person?

    Om det är åldersskillnaden som är grejen så får du väl fråga dig om det är en upphetsande tanke som känns bäst i fantasin eller om det är en del av din sexualitet som du känner dig bekväm med och längtar efter att få leva ut.

    Är det honom som person som attraherar dig så tycker jag inte att du ska fundera så mycket över åldersskillnaden.


    Oavsett ålder så måste jag tända på personen . Men måste erkänna att det är lite spännande med åldersskillnaden med.
  • Anonym (56) Trådstartaren
    Äldre 20 Nov 12:47
    #8

    puffar lite till ifall någon annan har nåt att komma med....

  • Anonym (Gofor­it)
    Äldre 20 Nov 13:13
    #9

    Tycker du ska träffa honom. Det värsta som kan hända är ju att ni har dåligt sex, typ.

  • Äldre 20 Nov 13:21
    #10

    Du är 34 år så vad är grejen? Ni är klart vuxna, resten sitter i ditt huvud. Knulla om du vill.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (56) Trådstartaren
    Äldre 22 Nov 23:59
    #11

    Träffade honom nu ikväll. Var så nervös till en början men det släppte sen.

    Hade väldigt bra och skön sex :)

  • Äldre 23 Nov 02:28
    #12
    Anonym (56) skrev 2014-11-22 23:59:23 följande:

    Träffade honom nu ikväll. Var så nervös till en början men det släppte sen.

    Hade väldigt bra och skön sex :)


    Grattis :) inget fel i att leva livet och njuta. Ska du träffa honom mer? Kände han igen dig?
  • Anonym (56) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 11:31
    #13
    ÄngDal skrev 2014-11-23 02:28:44 följande:

    Grattis :) inget fel i att leva livet och njuta. Ska du träffa honom mer? Kände han igen dig?


    Blir säkert mer. Han visste redan vem jag var när jag kom. Berättade en del om vilka han umgicks med i yngre dagar m...  Lite konstigt kändes det ju, men men..
    Ha ha :P
  • Äldre 28 Nov 17:55
    #14
    Anonym (56) skrev 2014-11-23 11:31:40 följande:

    Blir säkert mer. Han visste redan vem jag var när jag kom. Berättade en del om vilka han umgicks med i yngre dagar m...  Lite konstigt kändes det ju, men men..

    Ha ha :P


    Rätt inställning från din sida, visst, lite pinsamt till en början. Men vem bryr sig? Det är ju skönt att knulla så gött om ni kan fortsätta om han är en bra älskare.
Svar på tråden Ska jag eller ska jag inte....