• Anonym (Nyfik­en..)
    Äldre 18 Nov 15:36
    14581 visningar
    88 svar
    88
    14581

    Tänder på otrohet....

    Hej!
    Det här ämnet har det säkert skrivits om tidigare men jag är rätt ny här. Lever idag sedan några år i ett samboförhållande som är bra på alla sätt. Grejen är att jag dras till otrohet framförallt för att jag tycker att det är så upphetsande. Jag har tidigare träffat gifta eller sambo kvinnor och det mest kittlande har varit att "hon" också är otrogen och bedrar sin man. Ibland har det inte ens lett till sex utan har hållit sig vid flirt, sms mm. Jag vet att detta säkert kan vara kontroversiellt för många. Men jag undrar ändå-finns fler som känner samma sa och har liknande erfarenheter? Kvinnor som män? Berätta gärna.    

  • Svar på tråden Tänder på otrohet....
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 18 Nov 19:07
    #1

    Ja jag gör det... men inte på att smita undan och undanhålla allting helt utan att man är vänner som par med det andra paret och sedan är det mer i smyg vilket inte får märkas (för mycket) när de andra är med...

  • Anonym (xXx)
    Äldre 18 Nov 19:19
    #2

    Jag tänder också på att vara med kvinnor som är otrogna mot sina män (jag är själv gift). Det är förbjudet och spännande att knulla med andra upptagna.


    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-18 19:07:07 följande:

    Ja jag gör det... men inte på att smita undan och undanhålla allting helt utan att man är vänner som par med det andra paret och sedan är det mer i smyg vilket inte får märkas (för mycket) när de andra är med...


    Detta låter ju mycket upphetsande! Jag har aldrig fått uppleva det men skulle gärna träffa ett sådant par, grannar kanske, och sedan inleda ett förhållande bakom våra respektives ryggar. Läckert om våra partners litade på oss så att vi kunde umgås tillsammans bara vi två (grannfrun och jag) utan att de var misstänksamma men att vi bara ägnade oss åt att knulla, suga och slicka så fort vi kom åt :) Tungan ute
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 18 Nov 20:12
    #3
    Anonym (xXx) skrev 2014-11-18 19:19:11 följande:

    Jag tänder också på att vara med kvinnor som är otrogna mot sina män (jag är själv gift). Det är förbjudet och spännande att knulla med andra upptagna.


    Detta låter ju mycket upphetsande! Jag har aldrig fått uppleva det men skulle gärna träffa ett sådant par, grannar kanske, och sedan inleda ett förhållande bakom våra respektives ryggar. Läckert om våra partners litade på oss så att vi kunde umgås tillsammans bara vi två (grannfrun och jag) utan att de var misstänksamma men att vi bara ägnade oss åt att knulla, suga och slicka så fort vi kom åt :) Tungan ute
    Mm precis så... fast man måste umgås som par också så att det blir spännande, tafsa lite eller ge en snabb kyss när de vänder ryggen till i princip, det vore hett. Jag har bara upplevt det med singelkillar tyvärr, hade varit så mycket bättre om båda var upptagna.
  • Anonym (Kille 33 år)
    Äldre 18 Nov 20:29
    #4

    Jag fantiserar ofta att tjejen är otrogen mot mig och hur hon gör allt för att jag inte ska upptäcka det. Att hon går på krogen med "vänner" och det slutar hos någon kille som sätter på henne. Eller att hon är på resa med jobbet och träffar någon som hon knullar med på hotellrummet. Mums. :)

  • Anonym (xXx)
    Äldre 18 Nov 20:53
    #5
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-18 20:12:20 följande:

    Mm precis så... fast man måste umgås som par också så att det blir spännande, tafsa lite eller ge en snabb kyss när de vänder ryggen till i princip, det vore hett. Jag har bara upplevt det med singelkillar tyvärr, hade varit så mycket bättre om båda var upptagna.


    Ja, exakt, grannar eller andra man umgås med och när man är ensamma i köket kan det bli rump- eller bröstsmek eller skamlösa kyssar. Kanske till och med en snabbis medan respektive är upptagna med något. Jag känner faktiskt en kvinna som har det så, som knullar mannen i det grannpar som de ständigt umgås med. Hennes berättelser gör mig alltid stenhård... :)
  • Anonym (Nyfik­en..) Trådstartaren
    Äldre 19 Nov 07:25
    #6
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-18 20:12:20 följande:
    Mm precis så... fast man måste umgås som par också så att det blir spännande, tafsa lite eller ge en snabb kyss när de vänder ryggen till i princip, det vore hett. Jag har bara upplevt det med singelkillar tyvärr, hade varit så mycket bättre om båda var upptagna.
    Det låter väldigt upphetsande! Jag har varit med om bla en kvinna jag träffade under en period, hon var gift och jag var sambo, vi bodde olika städer men fick möjlighet att träffas i samband med jobbresor bl a. En gång på hotell ringde hon hem till sin man för att kolla hur läget var på hemmafronten och om han kunde fixa en grej åt henne, samtidigt smekte hon min kuk med vänsterhanden där hennes vigselring blänkte....mycket upphetsande. Fast att göra bus i närheten av andra skulle vara ännu bättre!!
  • Anonym (Nyfik­en..) Trådstartaren
    Äldre 19 Nov 09:49
    #7

    Kom faktiskt på två till:) Det ena när jag var på fest med min dåvarande och flirtade litet med en annan tjej, senare på kvällen satt vi i soffan, jag på hennes ena sida och bredvid sig på andra sidan hade hon sin kille, hon hade sina bara fötter uppdragna i soffan mot mig och jag passade på att smeka dom lite diskret, utan att nån märkte, hon talade om efteråt att det gjorde henne väldigt våt....vid ett annat tillfälle i en bar där jag stod med en tjej bredvid mig och hon hade sin kille på andra sidan..våra händer hittade till varandra under bardisken och jag "fingerknullande" henne-kanske ganska oskyldigt men väldigt spännande då upptäcktsrisken var stor. 

  • Äldre 19 Nov 11:02
    #8

    Innan jag var gift hade jag ihop det med en gift kvinna. Det var spännande att knulla någon som tillhörde någon annan. Hon fick inte mycket sex hemma och var otroligt kåt de gånger vi träffades. Hon sov över hos mig flera gånger och det var väldigt upphetsande när hon pratade med sin man och på telefonen medans vi smekte varandra både här och där.

    Nu är jag gift och skulle gärna uppleva det igen. Men hur gör ni för att hitta någon? Visst skulle jag ville springa in i granhuset för att knullla granfrun, men hur börjar man? Man vill ju inte att hon berätter för min fru att jag stöter på henne.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 19 Nov 13:43
    #9

    Mm för mig har det varit händelser när tex jag, min man och vår singelkompis suttit i en soffa och tittat på film och jag suttit i mitten och vi haft en filt på oss och tafsat på varandra under filten ganska extremt, typ smekt hans kuk och så. Roligt när han försöker att inte visa något. Har också tåflirtat mycket under bordet, hållit händer bakom ryggen, mycket sånt.


    TomNorr skrev 2014-11-19 11:02:14 följande:

    Innan jag var gift hade jag ihop det med en gift kvinna. Det var spännande att knulla någon som tillhörde någon annan. Hon fick inte mycket sex hemma och var otroligt kåt de gånger vi träffades. Hon sov över hos mig flera gånger och det var väldigt upphetsande när hon pratade med sin man och på telefonen medans vi smekte varandra både här och där.

    Nu är jag gift och skulle gärna uppleva det igen. Men hur gör ni för att hitta någon? Visst skulle jag ville springa in i granhuset för att knullla granfrun, men hur börjar man? Man vill ju inte att hon berätter för min fru att jag stöter på henne.


    Jag undrar också hur man hittar någon gift, för singelkillar verkar mycket lättare att hitta men inte lika kul när de inte riskerar något. Var på gång med en som jag träffade över internet men sedan vågade han inte presentera mig inför hans fru så nej, där föll det. Dessutom roligare om man träffats i verkligheten först.

    Gillar ni internet så finns ju VM.
  • Äldre 19 Nov 13:57
    #10
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-19 13:43:26 följande:

    Mm för mig har det varit händelser när tex jag, min man och vår singelkompis suttit i en soffa och tittat på film och jag suttit i mitten och vi haft en filt på oss och tafsat på varandra under filten ganska extremt, typ smekt hans kuk och så. Roligt när han försöker att inte visa något. Har också tåflirtat mycket under bordet, hållit händer bakom ryggen, mycket sånt.

    Jag undrar också hur man hittar någon gift, för singelkillar verkar mycket lättare att hitta men inte lika kul när de inte riskerar något. Var på gång med en som jag träffade över internet men sedan vågade han inte presentera mig inför hans fru så nej, där föll det. Dessutom roligare om man träffats i verkligheten först.

    Gillar ni internet så finns ju VM.


    Det låter mysigt under filten! Tåflirta har jag försökt, men nästan alla tjejer drar bort foten :( Jag vågar dessutom inte göra det allt för uppenbar .

    Men, vad är VM?
Svar på tråden Tänder på otrohet....