• habiti

    som kille så måste man ha erfaranhet.

    så är det.

    en kille utan erfaranhet kan inte få ligg eller flickvän.

    en kvinna kan märka om en kille är oskuld, det märks. och då nobbar hon honom.

    om hon, föga troligt, inte upptäcker att killen är oskuld till en början så kommer hon nobba honom efter att det upptäckts, antagligen att den stackars killen själv erkänner det eller att hon märker att något inte stämmer i sexet, då antar hon att han är oskuld eller så pass dålig på sex att han måste vara oskuld.

    att vara en fullvuxen man och oskuld är det mest pinsamste som finns och en total knäck för ens manlighet. 15 åringar ligger förfan runt idag, och jag sitter här 23 år och är oskuld.

    hade jag nämnt detta till nån irl hade det blivit bölgarv. tyvärr vet släkten, jag är ärlig med dom, säger som det är, jag har aldrig haft någon, de ser mig ju heller aldrig med en kvinna och börjar undra om jag är bög. jag säger att det är pga religös övertygelse men de garvar bara.

    hur ska en kvinna acceptera en fullvuxen man som aldrig fått uppleva kärlek och sex? hur jävla läskigt är det inte med fullvuxna män som är som en 15 åring när det kommer till sex och förhållanden? det är väl klart att kvinnan blir skraj? hon kan ju välja någon annan istället, vilket är lätt för tjejer, alla killar i sverige är bättre än mig, iaf nästan alla, kanske jag och 8 andra som är lika dåliga. varför skulle en kvinna vilja bli tillsammans med någon som är urusel på allt? finns ju ingen logik i ni som "hejar" på mig i detta konstiga forum.

    jag ser ingen lösning på problemet, jag har inte ens hånglat. vet inte hur man gör. totalt socialt handikappad. skäms jävligt mycket över vem jag är. önskar att jag kunde få en annan kropp och hjärna, ingenting jag gör hjälper, jag är fast och förlorad och alla hatar mig. alla hatar min kropp, min personlighet, min religion, mitt land. alla hatar mig.

    när jag gnäller så retas ni bara, inget stöd ingenting. får höra att jag är en tönt och buhuhu offerkofta etc. ni spelar ett spratt med mina känslor, ni ser mig som en påse skit, det är så här jag också ser mig, så ni stärker bara min negativa bild. ni visar för mig att män inte får gnälla, män ska hålla käften och accetpera det sjuka patrikatet och samhällets normer som handlar om en tävling om vem som är bäst och starkast. jag hatar att tävla.

    jag har huvudvärk och feber i skrivande stund och är besviken på vänstern-rörelsen.

  • Svar på tråden som kille så måste man ha erfaranhet.
  • Anonym (Käften)

    Ge dig för fan.

    Vi orkar inte mer.

    Det är förihelvete inte ens i närheten av vad du målar upp det som.

    Bara man the fuck up.

    Du kan få ligga/hångla/bli ihop om du bara slutar vara så fruktansvärt självömkande.

    DET är jävligt avtändande.

  • Anonym (johannnesss)
    Anonym (Käften) skrev 2014-11-19 02:58:31 följande:

    Ge dig för fan.

    Vi orkar inte mer.

    Det är förihelvete inte ens i närheten av vad du målar upp det som.

    Bara man the fuck up.

    Du kan få ligga/hångla/bli ihop om du bara slutar vara så fruktansvärt självömkande.

    DET är jävligt avtändande.


    inte förens jag mår bra så ger jag mig.

    vi? du och din katt?

    jo det är det, det är närhet, bekräftelse, kärlek, skönt, bilda familj, få respekt från sin omgivning.

    går ej.

    nej det kan jag inte, inte ens om jag kämpar i 30 år och gör allt i min makt för att fixa mig, kommer inte ens få ett hångel eftersom jag är så jävla ful och har så jävla liten kuk.

    allt med mig är avtändande.
    Anonym (24) skrev 2014-11-19 03:02:14 följande:

    Är det jobbigt att vara oskuld?



    vill väldigt gärna ha en flickvän som jag kan mysa med.
  • Anonym (24)
    Anonym (johannnesss) skrev 2014-11-19 03:16:47 följande:

    inte förens jag mår bra så ger jag mig.

    vi? du och din katt?

    jo det är det, det är närhet, bekräftelse, kärlek, skönt, bilda familj, få respekt från sin omgivning.

    går ej.

    nej det kan jag inte, inte ens om jag kämpar i 30 år och gör allt i min makt för att fixa mig, kommer inte ens få ett hångel eftersom jag är så jävla ful och har så jävla liten kuk.

    allt med mig är avtändande.vill väldigt gärna ha en flickvän som jag kan mysa med.


    Vågade du inte vara Johannes i trådstarten?
  • Anonym (hanna33)

    Du behöver inte vara orolig, jag känner många tjejer som har varit med killar som är oskulder. Att du är oskuld är inget problem så länge du berättar för tjejen. Ge henne komplimanger och låt henne visa vad hon gillar. Om du visar att du vill tillfredställa henne är du bättre än de flesta erfarna killarna. Många erfarna killar tror att de är grymma i sängen men egentligen är de bara grymt egoistiska och vet bara hur man kör in och ut. Men dåligt självförtroende kan däremot vara avtändande så håll inne med det lite :)

  • Anonym (Käften)
    Anonym (johannnesss) skrev 2014-11-19 03:16:47 följande:
    inte förens jag mår bra så ger jag mig.

    vi? du och din katt?

    jo det är det, det är närhet, bekräftelse, kärlek, skönt, bilda familj, få respekt från sin omgivning.

    går ej.

    nej det kan jag inte, inte ens om jag kämpar i 30 år och gör allt i min makt för att fixa mig, kommer inte ens få ett hångel eftersom jag är så jävla ful och har så jävla liten kuk.

    allt med mig är avtändande.
    Anonym (24) skrev 2014-11-19 03:02:14 följande:

    Är det jobbigt att vara oskuld?



    vill väldigt gärna ha en flickvän som jag kan mysa med.
    Du har rätt.

    Du är så jävla hopplös med din förbannade attityd. Det är helt kört om du inte ändrar på det. Ingen vill ha någon med din attityd.

    Du tror du vet saker.

    Men jag har haft sex med ett par "fula" oskulder så du borde bara skärpa till din attityd och anstränga dig för att vara likable istället för dryg som satan.
  • Anonym (Vera)

    Så himla fullvuxen man är du inte vid 23 år. Du hinner. Vissa blommar sent.

  • MikNis

    Skärp dig!

    Ta tag i ditt liv!

    Problemet är inte att du är oskuld

    Utan att du gör dig till ett offer.

Svar på tråden som kille så måste man ha erfaranhet.