• Anonym (!)

    smal med stora bröst

    Hej, det är ju många kvinnor som tänder på stora kukar och som gillar att prata om det. Vi är också många män som gillar stora fasta bröst på smala kvinnor. Tyvärr är det väldigt ovanligt. Men kan vi inte komma överens om att de som kräver stora kukar åtminstone bör ha en liknande kropp:

    happynudists.tumblr.com/post/85015681943/rrd89

  • Svar på tråden smal med stora bröst
  • Anonym (M)
    Anonym (!) skrev 2014-11-19 10:05:46 följande:

    Hej, det är ju många kvinnor som tänder på stora kukar och som gillar att prata om det. Vi är också många män som gillar stora fasta bröst på smala kvinnor. Tyvärr är det väldigt ovanligt. Men kan vi inte komma överens om att de som kräver stora kukar åtminstone bör ha en liknande kropp:

    happynudists.tumblr.com/post/85015681943/rrd89


    Nog för att jag gillar smal med stora bröst men de där brösten såg lite udda ut...
  • glutten
    Anonym (!) skrev 2014-11-19 10:05:46 följande:

    Hej, det är ju många kvinnor som tänder på stora kukar och som gillar att prata om det. Vi är också många män som gillar stora fasta bröst på smala kvinnor. Tyvärr är det väldigt ovanligt. Men kan vi inte komma överens om att de som kräver stora kukar åtminstone bör ha en liknande kropp:

    happynudists.tumblr.com/post/85015681943/rrd89


    Nej, det kan vi inte komma överens om. Det är ingen rättvisedomstol det här.
  • Anonym (K)

    Jag är fet och har små bröst och jag lyckades ändå haffa en av de stora kukarna (och medhörande man)

    Menar du på något vis att...hm...att killar med stora kukar borde tvingas ha smala tjejer med stora bröst? Eller ska det - gud förbjude - vara valfritt? Ungefär som med kukarna, alltså?

    Jag tror att du missat att folk har olika smak >.<

  • Anonym (K)

    Jag är fet och har små bröst och jag lyckades ändå haffa en av de stora kukarna (och medhörande man)

    Menar du på något vis att...hm...att killar med stora kukar borde tvingas ha smala tjejer med stora bröst? Eller ska det - gud förbjude - vara valfritt? Ungefär som med kukarna, alltså?

    Jag tror att du missat att folk har olika smak >.<

  • Alexandre Nayle

    Jag begriper fan inte hennes bröst...det måste finnas bättre exempel än såhär.

  • MikNis
    Anonym (K) skrev 2014-11-19 10:54:55 följande:

    Jag är fet och har små bröst och jag lyckades ändå haffa en av de stora kukarna (och medhörande man)

    Menar du på något vis att...hm...att killar med stora kukar borde tvingas ha smala tjejer med stora bröst? Eller ska det - gud förbjude - vara valfritt? Ungefär som med kukarna, alltså?

    Jag tror att du missat att folk har olika smak >.<


    Ja stora kukar finns så att feta kvinnor också kan njuta
  • Anonym (jagharen)

    Fattar inte riktigt upplägget med tråden men jag kan säga att jag har lagt beslag på en sådan tjej. Dvs långsmal med naturliga stora bröst 70C.
    Vissa får naturens välsignelse. Och vissa får sedan skörda den Tungan ute
    Men egentligen är inte stora bröst ett måste för mig men jag tänder inte på tjocka.
    Och min tjej tänder inte på korta män. (Jag är 182 och får precis godkänt)  

  • jayloo

    Är det naturens välsignelse för att man får stora bröst? Tror inte alla håller med dej.... både jag och min kille är rätt nöjda över den storlek jag fått. Dvs mer normal till mindre byst.

Svar på tråden smal med stora bröst