• Anonym (hmm)

    Upphetsad av att försöka bli gravid?

    Nu är jag inte gravid men jag och min sambo har småpratat lite om att skaffa barn inom en snar framtid, han har dock varit lite motsträvig. Vi har kört på avbrutet samlag i ett par år och han har varit väldigt noga med att dra ut den i tid. Igår när vi hade sex så frågade han om han kunde komma i mig! Jag blev väldigt upphetsad när han sa det och kom direkt utan att behöva röra mig själv (som jag alltid behöver annars). Blev helt chockad av min reaktion och försökte till och med dölja att jag kom för det kändes så skumt.

    Någon som varit med om något liknande? Kan det vara så enkelt att jag blev kåt av att han (äntligen) sprutade i mig? Eller för att han seriöst vill börja med bebisverkstaden? Jag vet inte själv.. kanske en kombination av båda. Känns lite konstigt att bli kåt av att försöka bli med barn?

  • Svar på tråden Upphetsad av att försöka bli gravid?
  • Anonym (mannen)

    När vi försökte skaffa barn så var min sambo helt otroligt upphetsad kåt, galen i sängen. Hon kände sig bara mer kåt just då men kunde tyvärr inte förklara varför. Men du är nog inte ensam

  • Anonym (Tjej)

    Ja jag känner likadant Solig Både för att de känns skönt när de sprutar inuti men även pga att det är oskyddat, jag vet inte riktigt varför heller.

  • Anonym (hmm)

    Okej! Då är jag inte ensam då.. :)

  • Anonym (vildogalen)

    Nä, så vild o galen blir väl inte frun förns hon fyller 40 o har lyckats trampa ner lusten min i skorna o undrar varför jag inte vill o tar initiativ längre...men ja e int bitter :-P...så, jo, jag upplevde den kåtheten...hur härligt som helst...försök att behålla den även senare om det är möjligt!

  • Anonym (Jess)

    Jo så kände jag med i början... Det känns liksom djuriskt på nåt sätt!

  • Anonym (hmm)
    Anonym (Jess) skrev 2014-11-19 15:32:08 följande:

    Jo så kände jag med i början... Det känns liksom djuriskt på nåt sätt!


    Ja det måste vara något sådant! 
  • Sambokille34
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-19 14:54:58 följande:

    Ja jag känner likadant Både för att de känns skönt när de sprutar inuti men även pga att det är oskyddat, jag vet inte riktigt varför heller.


    De är så grymt upphetsande å spruta i en oskyddad fitta:) helst om de är ons typ:) brukar du ha många olika sexpartners?
  • Anonym (mannen)

    Är det många av er tjejer som upptäckte hur skönt ni tyckte de va att få i stjärten under graviditeten? Det var då min sambo utvecklade sin förtjusning över detta.

  • Anonym (hmm)
    Sambokille34 skrev 2014-11-22 09:02:47 följande:
    De är så grymt upphetsande å spruta i en oskyddad fitta:) helst om de är ons typ:) brukar du ha många olika sexpartners?
    Hmmm vill man riskera att göra ett ons gravid??
  • Anonym (Tjej)
    Sambokille34 skrev 2014-11-22 09:02:47 följande:
    De är så grymt upphetsande å spruta i en oskyddad fitta:) helst om de är ons typ:) brukar du ha många olika sexpartners?
    Jag kan förstå den tjusningen för en tjej med ett ons men inte för en kille ärligt talat.
    Anonym (mannen) skrev 2014-11-22 09:24:07 följande:

    Är det många av er tjejer som upptäckte hur skönt ni tyckte de va att få i stjärten under graviditeten? Det var då min sambo utvecklade sin förtjusning över detta.


    Vad har det med graviditet att göra...?

  • Anonym (Jag med!)

    Jag tänder som attans på den tanken!

    Jag älskar känslan av när min kille kommer i mig och man känner hur han pulserar och säden pumpas in i mig!

    Den dagen det är oskyddat lär det rinna till ordentligt :P

  • Sambokille34
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-22 17:08:39 följande:

    Jag kan förstå den tjusningen för en tjej med ett ons men inte för en kille ärligt talat.Vad har det med graviditet att göra...?


    Vet inte varför men blir så otroligt upphetsad av tanken på att spruta i någon som är oskyddad:)
  • Anonym (mannen)

    [quote=74382921][quote-nick]Anonym (Tjej) skrev 2014-11-22 17:08:39 följande:[/quote-nick]Jag kan förstå den tjusningen för en tjej med ett ons men inte för en kille ärligt talat.Vad har det med graviditet att göra...? [/quote

    Ja om du läste vad jag skrev så tycker ja att det absolut har att göra med graviditet.

  • cumshow

    I mitt yrke har jag liggat med många tjejer både gravida och icke gravida, och tjejer/kvinnor blir väldigt upphetsade av att jag som kille gör en creampie som vi inom porrbranschen kallar det, eller kommer i tjejen. Så jag tror att i alla fall många tjejer tänder på att få sperman i sig.

Svar på tråden Upphetsad av att försöka bli gravid?