• Lisa1976

    Vad håller du på med FLICKANX2??

    Varför bloggar du i varenda tråd???
    Tror du missupptattat hela grejen med länka till din blogg...
    Vi vet om den nu!

  • Svar på tråden Vad håller du på med FLICKANX2??
  • Nyfiken gul

    om hon som jag har en sidfot så syns bloggadressen automatiskt i varje inlägg.. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Lisa1976

    det är väl inte meningen att man ska blogga i trådarna??
    Om det står att man vill ha tips om en blogg räcker det väl att skriva bloggadressen en gång?

  • Penida
    Lisa1976 skrev 2014-11-19 16:01:20 följande:

    Varför bloggar du i varenda tråd???
    Tror du missupptattat hela grejen med länka till din blogg...
    Vi vet om den nu!


    Skicka ett meddelande direkt till henne?
    Avskyr CIO-metoder
  • Kpax

    Men vilken konstig tråd!

    Jag fattar inte alls vad du menar. Spammar hon trådar?

  • Lisa1976

    Nej det är ingen konstig tråd.
    Men kolla i ämnet Bloggliv och i trådarna som heter "Bjud in till din blogg", "länka till din blogg" osv. Där är det ju meningen att man ska skriva länken till sin blogg EN GÅNG. Hon lägger samma inlägg som i sin blogg varje gång i dom olika trådarna. Trådarna är fulla av hennes blogginlägg. Helt galet!
    Nej jag har inte så mycket att göra just nu därför har jag väl upptäckt det.

  • Långbenopluto
    Lisa1976 skrev 2014-11-20 14:40:56 följande:

    Nej det är ingen konstig tråd.
    Men kolla i ämnet Bloggliv och i trådarna som heter "Bjud in till din blogg", "länka till din blogg" osv. Där är det ju meningen att man ska skriva länken till sin blogg EN GÅNG. Hon lägger samma inlägg som i sin blogg varje gång i dom olika trådarna. Trådarna är fulla av hennes blogginlägg. Helt galet!
    Nej jag har inte så mycket att göra just nu därför har jag väl upptäckt det.


    Men varför skickar du inte ett meddelande till henne istället för att skriva i en allmän tråd??
  • Kpax

    Jaha, då fattar jag.

    Men ja, lite konstigt att starta en tråd istället för att bara kommentera i de trådarna som du stört dig på ;)

Svar på tråden Vad håller du på med FLICKANX2??