• Tihi

    Snygg färg på handväska förutom dom vanliga neutrala?

    Jag är lite trött på bruna och svarta handväskor och undrar vilken färg som är snygg som vardagsväska och passar till det mesta men ändå piggar upp lite? Jag brukar alltid matcha skor och väska om jag har brunt och svart men det blir ju svårt om väskan är röd t ex. Spelar det någon roll? Vilken färg skulle du välja på väskan om den inte var neutral?

  • Svar på tråden Snygg färg på handväska förutom dom vanliga neutrala?
  • Mamori

    Beror på hårfärg och övrig färgstil på dina kläder. Jag skulle personligen ha valt en mattare färg, typ vinröd kanske istället för tomteröd men jag föredrar såna färger. Sedan så silver/vit brukar inte vara fel heller. Eller ljusgrå, ifall du vill ha något mer neutralt.

  • Dixie

    jag har handväskor i olika färger, röd, lila, rosa, men matchar inte med skor - istället med vilken jacka jag har eller så matchar jag inte alls!

  • Tihi

    Att matcha med jackan var ju en bra idé. Jag gillar också lite mattare färger i allmänhet men har ofta tröjor i "babyfärger" som ljusrosa, ljusblått osv fast det skulle ju se lite löjligt ut att ha en ljusblå handväska. Jag får leta efter en matt färg.

    Men vad är det med att alla väskor ska ha loggan över hela väskan förresten? Det är ju så otroligt fult med monogram över hela väskan. Kräks Någon som vet märken som inte har det? Jag tänker mig i prisklassen runt 3000-5000 kr.

Svar på tråden Snygg färg på handväska förutom dom vanliga neutrala?