• alltvarupptaget

    öm och svullen i yttre blygdläpp..

    Hej! jag har känt någon gång då och då att det svider till lite när ja har nuddat vid ett visst ställe "där nere". Och nu igår så märkte jag att jag är jätte svullen i vänster yttre blygdläpp! Har också hittat en stor knöl där det gör ont... Vad kan det vara??? Tror ni jag måste boka tid hos gynekolog? Jag har rakat mig men det började ju flera dagar efter det.. skulle aldrig våga gå till en manlig gynekolog. 

  • Svar på tråden öm och svullen i yttre blygdläpp..
  • alltvarupptaget
    Nea12 skrev 2014-11-20 06:33:03 följande:

    Låter som åderbråck i underlivet?!


    Men va`? :O hittade en annan tjej som hade skrivit på denhär sidan som verkade ha exakt samma problem som mig men till henne sa dom flesta att det verkade vara en liten cysta bara som man kan ta bort ganska lätt. Kan du motivera varför du tycker så?
  • alltvarupptaget
    glutten skrev 2014-11-20 11:36:00 följande:

    Kan vara en inflammerad hårsäck bara. Eller herpes.


    Ja det tror ja nog mest på också.. om vad man har läst iallafall. Herpes tror jag verkligen inte att det är för finns inga symptom om att det skall svida när jag går på toaletten och inga blåsor eller så.. :S Har en sambo som jag varit tillsammans med i snart fem år och vi är rena båda två. 
  • alltvarupptaget
    alltvarupptaget skrev 2014-11-20 21:36:34 följande:
    Ja det tror ja nog mest på också.. om vad man har läst iallafall. Herpes tror jag verkligen inte att det är för finns inga symptom om att det skall svida när jag går på toaletten och inga blåsor eller så.. :S Har en sambo som jag varit tillsammans med i snart fem år och vi är rena båda två. 
    Eller okej... kanske... har googlat och kollat , står att man kan få huvudvärk och stel nacke vid utbrott och det hade jag för ca två dagar sedan!! hade jätte ont i nacken i två dagar och lite ont i huvudet. Det var nog ungefär samtidigt som det började svullna upp. Men har ju fortfarande känt lite då å då att det svider till när ja tar med fingret över på ett visst ställe. Men har aldrig sett något
Svar på tråden öm och svullen i yttre blygdläpp..