• habiti

    feminister är vita kränkta kvinnor

    så är det. buhuhuhuhuhuhu så synd om er.

    gör något med erat liv istället för att tro att allt ska bli serverat på ett silverfat.

    för att ni har dåliga personligheter och inte kan komma nånstans i livet så betyder det inte att vita män förtrycker er.

    ni har total frihet i sverige.

  • Svar på tråden feminister är vita kränkta kvinnor
  • Svt

    Ja, det är de. Ofta lågutbildade, eller någon tramsig genusutbildning i bagaget. Men oftast är de låginkomsttagare och gnäller över att de inte lyckas tjäna några pengar.

  • glutten

    Hehehe. Det är ju just det feminister gör - alltså GÖR nånting. Dvs försöker förändra något de tycker behöver förändras. Väldigt få feminister som bara sitter och tycker synd om sig själva och förväntar sig att få nånting på silverfat.

    Men man känner andra genom sig själv - du har också all frihet här i Sverige, Johannes, och ändå är du fullständigt fast i att exakt allt och alla är emot dig och startar tråd på tråd om hur missgynnad/avskydd/chanslös du är. Jag hoppas ärligt och uppriktigt att du mår bättre och finner lyckan så småningom.

  • Cale

    Grattis till ännu en "låt mig kränka alla andra"-tråd, som referens kan jag delge att jag inte är vit och jag är feminist och många, om inte alla, länder har feminism i olika former och sist jag kollade så var inte hela världen vit.

    Inte heller är jag kort och fet, men det är inget fel i att vara det heller. Vilket fint tänkesätt ni har 2014 :)

  • FiaMedFunkk

    Det är ett ganska fantastiskt fenomen, feminismen. Allt det går ut på är att kränka sina män. Sedan gifter de sig och skaffar barn med precis den grupp de mest hatar.

    Märkligt.

  • Bunny on speed
    habiti skrev 2014-11-20 15:27:05 följande:

    så är det. buhuhuhuhuhuhu så synd om dig.

    gör något med ditt liv istället för att tro att allt ska bli serverat på ett silverfat.

    för att du har dålig personlighet och inte kan få en tjej betyder inte att tjejer är orättvisa eller vidriga.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Svt
    Clementina01 skrev 2014-11-22 05:52:16 följande:

    Feminister är inte vita kränkta kvinnor.

    Läs på. Skaffa kunskap. Sen tar du diskussionen.
    Idiot.


    Feminister är bara kränkta kvinnor med låg lön.
  • habiti
    Cale skrev 2014-11-21 11:30:55 följande:

    Grattis till ännu en "låt mig kränka alla andra"-tråd, som referens kan jag delge att jag inte är vit och jag är feminist och många, om inte alla, länder har feminism i olika former och sist jag kollade så var inte hela världen vit.

    Inte heller är jag kort och fet, men det är inget fel i att vara det heller. Vilket fint tänkesätt ni har 2014 :)


    skillnnanden är att feminister i hela världen hatar vita män endast, de är vita män som får skylden för allt.

    rent hat ni sitter inne med, ni skrämmer mig.
  • habiti
    Bunny on speed skrev 2014-11-21 19:01:35 följande:
    halmgubbe

    jag har aldrig påstått något sådant.
  • habiti
    Clementina01 skrev 2014-11-22 05:52:16 följande:

    Feminister är inte vita kränkta kvinnor.

    Läs på. Skaffa kunskap. Sen tar du diskussionen.
    Idiot.


    lol du verkar kränkt

    jag har redan läst på om feminismen

    ni skyller allt på vita män, vita mannen ska störtas. alla andra män är dock trevliga och super snälla.

    ni är rasister och sexister.
  • Bunny on speed

    Det är exakt vad alla dina trådar handlar om. Kvinnor borde vara SKYLDIGA att nuppa med dig, allt annat är orättvist och mobbning.


    habiti skrev 2014-11-23 21:20:36 följande:

    halmgubbe

    jag har aldrig påstått något sådant.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • habiti
    Bunny on speed skrev 2014-11-23 22:11:02 följande:

    Det är exakt vad alla dina trådar handlar om. Kvinnor borde vara SKYLDIGA att nuppa med dig, allt annat är orättvist och mobbning.


    det är som du tolkar det. du är inte van vid att killar gnäller, då blir det såhär.

    det enda jag skrivit är att jag tycker det är synd att kvinnor har så höga krav och att jag har en förhoppning att även jag en dag kan få uppleva kärlek.

    detta har jag skrivit till dig femtusen gånger nu, sluta dumma dig.
  • Bunny on speed

    Visa mig en tusendel av de inläggen.


    habiti skrev 2014-11-23 22:23:55 följande:

    det är som du tolkar det. du är inte van vid att killar gnäller, då blir det såhär.

    det enda jag skrivit är att jag tycker det är synd att kvinnor har så höga krav och att jag har en förhoppning att även jag en dag kan få uppleva kärlek.

    detta har jag skrivit till dig femtusen gånger nu, sluta dumma dig.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Cale
    habiti skrev 2014-11-23 21:19:44 följande:

    skillnnanden är att feminister i hela världen hatar vita män endast, de är vita män som får skylden för allt.

    rent hat ni sitter inne med, ni skrämmer mig.


    Jag känner massvis med trevliga vita människor i olika kön och utseenden, precis som att jag känner massvis med människor från andra kulturer, de enda människor jag strängt ogillar är de med odrägliga personligheter. Det har ingenting att göra med deras kön.
  • habiti
    Bunny on speed skrev 2014-11-24 06:58:15 följande:

    Visa mig en tusendel av de inläggen.


    jag har citerat dig när jag har skrivit de, det vet du.
  • Bunny on speed

    Samla fem citat nu då.


    habiti skrev 2014-11-24 23:49:11 följande:

    jag har citerat dig när jag har skrivit de, det vet du.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • habiti
    Bunny on speed skrev 2014-11-25 06:59:21 följande:

    Samla fem citat nu då.


    hahahaha ska jag gå igenom trådar för din skull?

    jag vet vad jag har skrivit, se bara i denna tråden, men det igonerar du också.

    du vill att jag ska tycka si och så, men det gör det inte till sant, eller hur?
  • Digestive
    Svt skrev 2014-11-24 15:38:35 följande:

    Här kan vi se hur de kränkta stackars feministerna raljerar:

    toklandet.wordpress.com/2014/11/19/mansdagen/

    "Kan inte komma på ens en sådan positiv sak som en man i min närhet bidragit till under min uppväxt"

    toklandet.files.wordpress.com/2014/11/5mansdagen2012.jpg

    - Det är ju på riktigt synd om vissa av dessa förlorade själar. Man kan ju enbart hoppas att hon inte har varken bror, pappa, farfar eller morfar.


    Raljera genom att berätta om en uppenbarligen tragisk uppväxt?

    Andra citatet saknar sammanhang men det handlar väl om något dylikt.

    Dessa två talar alltså för 47% av befolkningen? Förklara hur många individuella citat som det rimligen behövs för att de totalt ska kunna representera halva befolkningen i Sverige.
Svar på tråden feminister är vita kränkta kvinnor