• Anonym (Lolit­a)
    Äldre 20 Nov 17:51
    2293 visningar
    13 svar
    13
    2293

    Tror ni han skulle säga ja till att vara otrogen?

    Okej, det här är en man som är väldigt attraktiv, rolig, intellektuell och vi har kul ihop, men han råkar även vara min lärare och han är mer än dubbelt så gammal som mig, har ett litet barn och en sambo som är rätt så mycket yngre än honom, (inte jättesnygg). 

    Under snart två år har jag haft lektioner med honom, och vi har en glasklar connection, mina kompisar märker det väl och brukar stöta mig med armbågen i sidan och fnissa när vi möter honom i korridoren. Tror han märker det.

    För ett par veckor sedan åkte han och jag på en längre bilresa ihop, av olika skäl, och vi skrattade hur mycket som helst och busade och flirtade och hade oss. 

    Situationen känns jobbig med tanke på att han har en partner och är min lärare, men jag kan inte sluta tänka på honom och vill bara slita av honom kläderna och tillfredställa honom som hon aldrig skulle kunna göra...

    Så om vi förbiser allt vad moral heter, tror ni att han skulle gå med på att ligga med mig/ ha en affär/ kalla det vad du vill?

    Vad är det värsta som skulle hända?

  • Svar på tråden Tror ni han skulle säga ja till att vara otrogen?
  • Nyfike­n gul
    Äldre 20 Nov 18:05
    #1

    det värsta som skulle hända är att han säger nej och du är bortgjord för tid och evighet... 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (öhh)
    Äldre 20 Nov 18:15
    #2

    Hur gammal är du?

  • Anonym (öhh)
    Äldre 20 Nov 18:15
    #3

    Hur gammal är du?

  • Anonym (Pasto­rn)
    Äldre 20 Nov 18:33
    #4

    De har säkert en sån där oskriven regel på er skola att det är okej för lärare att ligga med sina elever, för han skulle väl inte riskera att förlora jobbet för att få ligga lite vid sidan om.

    Är du under 18 år så kan han på sin höjd åka i fängelse för våldtäkt.

    Annars verkar han som en bra och charmig kille som uppmuntrar en så bra och nära relation till sina elever.

    Hans familj är säkert glada för hans skull eftersom han har möjlighet att få någonting av dig som inte hans partner ger honom på samma sätt längre.

  • Anonym (Bella­)
    Äldre 20 Nov 18:45
    #5

    Det värsta som skulle kunna hända är: 

    *han blir av med jobbet
    *Du blir kär
    *du blir gravid
    *han vill inte veta av dig eller ett barn
    *han har inga planer på att lämna sin partner what so ever. 
    *du står där lurad och ensam och ganska många har vänt dig ryggen

    Just think ................. 

  • Anonym (gubbs­lem)
    Äldre 20 Nov 19:14
    #6

    Verkar vara inne o knulla gubbslem 

  • Anonym (Lolit­a) Trådstartaren
    Äldre 20 Nov 20:29
    #7
    Anonym (öhh) skrev 2014-11-20 18:15:27 följande:

    Hur gammal är du?


    Jag är 19
  • Anonym (öhh)
    Äldre 21 Nov 12:27
    #8

    Tänk dig att du själv en dag skulle ha hittat ditt livs kärlek, fått ett barn ihop och sen går din älskling o knullar en yngre tjej bakom din rygg, hur skulle du känna dig då? Fattar att just nu leker livet för dig men var försiktig - förstör inte andras liv. Det finns nåt som heter karma, du kommer få lida/förstå i framtiden. Du kan ha makten att göra en stor skada, större än du förstår? Han kanske fantiserar om dig, det är tillåtet, men låt det stanna vid fantasin. Lägg beslag på dig själv. Välj ett lämpligare "offer" utan sambo&barn! Försök tänka långsiktigt!

  • Anonym (Bella­)
    Äldre 21 Nov 12:40
    #9

    Förlåt mina ord nu men vad tror du att du kan göra med honom som inte hans fru gör med honom?  

    Dom kanske kör med deep throat, gaggball, latex och S/M och avancerat analsex?  är du beredd att ställa upp på det? 

  • Äldre 21 Nov 20:34
    #10

    Vad f*n vad elaka ni er TS frågar om råd och ni bara hånar henne.

    TS det är ju underbar att känna så och jobbig. Att han är gift är hans problem, inte dit. Däremot tycker jag att man ska undvika relationer mellan lärare och studenter, precis som mellan chefer och anställda. Eftersom han har en maktställning kan han mycket väl få problem och bli av med jobbet om det skulle komma ut.Det finns alltså enorma risker för honom. Det är en sak om han tar initiativet, men jag tycker inte att du ska göra det.

  • Äldre 21 Nov 21:01
    #11

    -Han kan bli av med jobbet

    -Du kan få ett slamprykte på skolan

    -En eller båda av er kan bli sårade

    -Du kan förstöra en familj

    -Du sårar hans fru

    -Han har inte alls något intresse och du skämmer ut dig

    -Du kan förstöra flera personers liv

    Du är förmodligen inte kåt på honom "på riktigt" utan har bara drabbats av maktrelationen. Det är otroligt vanligt att elever faller för lärare eller patienter faller för psykologer och det finns en anledning till varför det ses ner på.

    Att du är kåt är ingen bra anledning till att förstöra en familj. Det finns gott om snygga intressanta män som är singlar och ingen anledning att välja just honom.

  • Äldre 25 Nov 19:27
    #12

    Du skriver att hon inte är speciellt snygg och att du kan tillfredsställa honom på ett sätt som hon inte kan.

    Vad för dig att tro att han inte tycker hon är attraktiv och att det finns mer som gör att en man finner än kvinna attraktiv än bara det du kan se med kläderna på.


    Samt vad får dig att tro att du är så mycket bättre i sängen och vet vad han gillar än hon gör?


     


    Det hela känns bara som att bräcka en annan tjej för att du tror att du kan inte för att du egentligen har känslor för honom utan det är makten över honom du vill ha.

  • Anonym (m)
    Äldre 25 Nov 19:30
    #13
    OlleSQ skrev 2014-11-25 19:27:49 följande:

    Du skriver att hon inte är speciellt snygg och att du kan tillfredsställa honom på ett sätt som hon inte kan.

    Vad för dig att tro att han inte tycker hon är attraktiv och att det finns mer som gör att en man finner än kvinna attraktiv än bara det du kan se med kläderna på.


    Samt vad får dig att tro att du är så mycket bättre i sängen och vet vad han gillar än hon gör?


     


    Det hela känns bara som att bräcka en annan tjej för att du tror att du kan inte för att du egentligen har känslor för honom utan det är makten över honom du vill ha.


    exakt vad jag tänkte. Hade en kompis i skolan som betedde sig så. försökte få killar som var upptagna bara för att se om det gick
Svar på tråden Tror ni han skulle säga ja till att vara otrogen?