• mrwinnershaggy

    min man varit otrogen.

    Hejsan alla.
    jag kände att jag behöver skriva av mig lite och jag behöver erat råd och tips.
    det är såhär att jag  har varit tsm med min man i 6 år,
    och vi har 2 barn tillsammans.
    en på 2 år och en på 4 månader.
    iallfall när jag väntade min son så kom jag på min man med att han hade sex med en annan tjej, och detta vart på fyllan.
    jag kan ju vara ärlig och säga att vi hade inte världens bästa sexliv och har inte det riktigt än i heller,
    känner mig totalt jävla krossad, tog tbx honom för jag älskar honom det gör jag men har inte förlåtit honom ännu,bilder och sånt kommer fortfarande upp ibland och då blir jag ledsen och gråter och känns  fel att ha sex med honom nu på grund av att jag inte kunnat gå vidare,
    må dåligt av detta jag älskar honom men vet inte riktigt hur jag ska ta mig till,
     tack för all tips.

  • Svar på tråden min man varit otrogen.
  • Långbenopluto

    Tja, så länge du tar tillbaka honom så vet han att han kan kliva över dig som en insekt utan att du kastar ut han....

    Ta ansvar över ditt liv och kasta ut idioten!!

  • Anonym (!!)

    Men dumpa fanskapet! Spelar väl ingen roll om han va full... Har du ingen som helst respekt för dig själv kvinna?

  • mrwinnershaggy

    det har hänt en gång inte fler gånger hade det hänt fler gånger hade jag sparkat ut han för länge sen, men det är en gång, och vill verkligen få det till att få det till att funka men svårt för mig  att gå vidare samtidigt,

  • Studentpappa

    Du har kommit på honom en gång, du lär knappast kunna vara säker på att det enbart är en gång.


    If you wanna get fit, get crossfit.
  • Anonym (amaryllis)

    Gå på famiöjerådgivning ihop så ni får prata igenom det som hände ordentligt med en tredje part som kan styra upp samtalet.

    Jag tycker det är rätt att ge er en chans och ni kan säkert få det bra. Om han är villig att kämpa för att få tillbaka ditt förtroende och du är villig att försöka tänka efter vad du behöver för att få förtroende igen. Lycka till, fint med några som kan kämpa och inte bara dumpar vid första kris. Då har ni säkert något stort ihop även om han var en idiot vid det där tillfället.

  • Anonym (Ellie)

    Jag ser inte vad det dåliga sexlivet har med saken att göra? Om du är gravid med hans barn så är det iaf för mig självklart att han respekterar att du inte är jätte sugen på sex.

    Så länge du förlåter honom kan han ju bara köra över dig bäst han vill. Personligen skulle jag inte tagit i min man med tång om han varit otrogen.

    Dock är vårt problem med sexlivet nu när jag är gravid att jag vill men inte han.

  • mrwinnershaggy

    Heej, vill tacka alla för era tips och råd,
    jag har pratat med min man och beslutat oss för att gå och prata med någon och försöka lösa och red

  • mrwinnershaggy

    Heej
    tack för alla era tips och råd.
    har pratat med mannen ochh vi har bestämmt oss för att gå och prata med någon och försöka lösa och reda ut det för att kunna gå vidare,
    trots att han sårade mig så älskar jag honom väldigt väldigt mycket,
    det är trots allt svårt för mig att kunna gå vidare men jag ger det en chans för både han och mig han har trots allt slutat dricka för min skull.
    så lite stolt är jag så får se vad detta leder till, tack ännu en gång för era tips

  • Anonym (Tråkigt)

    Det är helt sjukt det han gör ????. Jag tycker att du ska dumpa honnom du kommer inte att få något bra liv med honnom om du ska vara orolig vad han är och gör tyvär.

  • Anonym (.)

    Vad har du gjort för att han inte skulle vara otrogen? Kan en orsak till att han var det finnas hos dig?

Svar på tråden min man varit otrogen.