• Anonym (Evas man)

    Vill du se din fru/tjej med en svart man med xxl kuk

    En skön dröm är att se frun bli tagen av en välutrustad svart man, han knullar henne länge och hårt.....

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se din fru/tjej med en svart man med xxl kuk
  • Anonym (Svarar hellre)

    Etnicitet spelar ingen roll så länge hon njuter fullt ut av det så är jag nöjd. Det handlar alltid om henne, inte med vilken hon är med.

  • Anonym (M)
    Anonym (Anna) skrev 2014-11-20 20:27:15 följande:
    Nope, hiv är inget jag önskar att hon ska få.
    Man får väl inte HIV bara man knullar hårt?
  • Anonym (Anon666)

    Känns som en väldigt amerikansk/imperalistisk grej. Svart man med en vit kvinna. Just BBC är en vanlig kik i USA och den känns väldigt avlägsen Svedala. Inte så mycket att den andre är välhängd utan att han är svart. I BBC-kretsar är just tabun med svart man/vit kvinna just hälften av kinken. Normen säger att det är förbjudet och väljer en vit kvinna ändå en svart man så är hon en slyna. En fantasi som en del män tydligen går igång på. Lägg sedan till att han enligt ryktet skall vara välhängd så blir det en field day.

  • Anonym (Evas man)

    se hur eva får ta emot o njuta ;)

  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Evas man) skrev 2014-11-22 21:46:15 följande:
    se hur eva får ta emot o njuta ;)
    Vad är det som får Eva att njuta? Är det att den är svart? Är det att den är XXL? Har Eva själv något att säga i det hela?
  • Anonym (Evas man)

    Eva gillar att rollspela och bla när vi har en dildo med, naturfärgad och svart, ca 20 cm gillar hon rolla lite bbc, dvs att hon blir tagen av en svart snygg välhängd kille;). Om det nån gång blir verklighet är en annan historia

  • Anonym (Evas man)

    Gillar filmer som man får fram med följande sök på google ;)

    Blonde MILF in stockings BBC
    Wife taking BBC
    Blonde in black stockings BBC

    Det är bara en skön fantasi.......som jag tror manga med mig har

  • Anonym (A)

    Hoppas Eva får reda på vilken störd man hon har. Sitta på ett forum och skriva så äckliga saker....

  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Evas man) skrev 2014-11-25 13:34:35 följande:
    Eva gillar att rollspela och bla när vi har en dildo med, naturfärgad och svart, ca 20 cm gillar hon rolla lite bbc, dvs att hon blir tagen av en svart snygg välhängd kille;). Om det nån gång blir verklighet är en annan historia
    Och är du med på ett hörn eller är hon ensam med killen?
Svar på tråden Vill du se din fru/tjej med en svart man med xxl kuk