• Anonym (Felpåmig)

    Afrikaner/Svarta män gillar bara andra svarta eller blondiner?

    Jag har alltid blivit inkollad av män som går förbi, män i alla åldrar och olika etniska ursprung, men något jag tänkt på är att ingen man med afrikanskt ursprung någonsin har tittar min väg, och jag är tyvärr sucker för svarta män.

    Själv är jag halv svensk och halvt från mellanöstern. Känns som att svarta aldrig blir tillsammans eller dejtar människor med ett 'sånt' utseende, utan endast håller sig till svarta kvinnor eller blonda européer eller västerlänningar.

    Alltså... Stämmer detta? Kommer jag aldrig lyckas fånga uppmärksamhet från en svart man någonsin?

  • Svar på tråden Afrikaner/Svarta män gillar bara andra svarta eller blondiner?
  • Anonym (?)

    Gå upp i vikt? När jag vägde som mest (drygt 100 kg till mina 167 cm), var det nästan bara män med afrikanskt ursprung som spanade in mig. Vilket jag inte hade någon större glädje av, eftersom jag sällan attraheras av afrikanska män.

    Nu är jag iof blond och blåögd, men inte jätteljus. Typ mellanblond. Har sett svarta män ragga på relativt mörka tjejer.

    Nu är jag tack och lov tillbaka på en betydligt lägre vikt (60-70 kg) och åter attraktiv för många europeiska män, vilket är vad jag själv föredrar.

  • Anonym (jess)
    Anonym (lol) skrev 2014-11-20 23:12:09 följande:

    Varför vill du bli tillsammans med svarta?


    Hon skriver ju att hon attraheras av svarta män. Svårt med läsförståelse?
  • Anonym (jess)

    Till ts, mitt tips är att du istället tar initiativet till kontakt.

  • Anonym (lol)
    Anonym (jess) skrev 2014-11-20 23:16:52 följande:
    Hon skriver ju att hon attraheras av svarta män. Svårt med läsförståelse?
    Det är det jag vill ha förklarat.
  • Anonym (jess)
    Anonym (lol) skrev 2014-11-20 23:26:54 följande:
    Det är det jag vill ha förklarat.
    Vilket vill du ha förklarat och varför?
  • Mrs Moneybags

    Min man var tillsammans med en marockan ett tag, så visst finns det svarta män som gillar tjejer med mellanösternutseende. 

    Du får leta vidare, bara. 

    Anledningen till att många är tillsammans med tjejer med nordeuropeiskt utseende kanske är att de trots allt är flest i vårt land

  • nymedlem
    Anonym (?) skrev 2014-11-20 22:37:58 följande:

    Gå upp i vikt? När jag vägde som mest (drygt 100 kg till mina 167 cm), var det nästan bara män med afrikanskt ursprung som spanade in mig. Vilket jag inte hade någon större glädje av, eftersom jag sällan attraheras av afrikanska män.

    Nu är jag iof blond och blåögd, men inte jätteljus. Typ mellanblond. Har sett svarta män ragga på relativt mörka tjejer.

    Nu är jag tack och lov tillbaka på en betydligt lägre vikt (60-70 kg) och åter attraktiv för många europeiska män, vilket är vad jag själv föredrar.


    Ha ha.....detta tips tänkte jag också ge. Har nog aldrig sett en svart man med en smal kvinna!
Svar på tråden Afrikaner/Svarta män gillar bara andra svarta eller blondiner?