• Vitaälgen

    Vad ska jag göra?

    Ligger här och mår skit. Frun har en så kallad 40årskris där hon nästan bara bryr sig om sig själv. Idag ska hon hit och i morgon dit. Mina känslor bara skrattar hon bort känns det som????

    Hon jobbar som lärare och gör i stort sett som hon vill. Åker dit hon vill och får hon nej på ledighetsansökningar blir hon arg och säger på att hon behöver ha frihet, hag har inget emot detta och hon inkluderar hela familjen i dessa resor. Hon har alltid varit aktiv och tränat men började träna extremt mycket för ett år sedan. Jag har ALDRIG klagat om hennes träning och hon har mått bra av det och gått ner en del i vikt.