• Anonym (Sur)
    Äldre 21 Nov 10:23
    19399 visningar
    390 svar
    390
    19399

    För vem väljer man trosor!?

    Jag köpte nya trosor igår och hävde bort mina nya. Hipsters i bomull, de jag tycker är skönast.

    Sambon blev irriterad och frågade varför jag köper "så tråkiga underkläder". Jag sa som det är, tycker de är skönast. Då sa han att jag borde tänka på att de ska tilltala honom också och föreslog två olika modeller han skulle uppskatta. Jag sa att jag tycker de är obekväma och att jag vill ha de jag köpt.

    Då sa han nåt i stil med att jag uppenbarligen inte bryr mig om att han ska gå igång på det.

    Gah, inte tusan ska jag behöva ha plagg jag inte gillar bara för att "tända honom"!? Sexlivet är det inga fel på, men tydligen gillar han inte mina trosor då -_-

  • Svar på tråden För vem väljer man trosor!?
  • Anonym (hej)
    Äldre 21 Nov 10:26
    #1

    Du kan ju köpa ett par som han tycker är sexiga och ha på dig för att överraska honom någon gång ibland. Du behöver ju inte använda dom trosorna jämt till vardags.

  • Äldre 21 Nov 10:27
    #2

    Äh, trosorna tar man ju ändå av.
    Använd de som är sköna säger jag.

    Hänger det på dina undisar om han ska tända på dig...ja då tycker jag synd om honom. Och dig.

  • Anonym (Sur) Trådstartaren
    Äldre 21 Nov 10:29
    #3

    Och om jag inte känner mig sexig i såna då? Jag tycker inte det är nåt fel på de jag har, men han vill ha spets och gärna string.

    Vi har det bra, jag vet inte vad gnället kom ifrån, han har aldrig sagt nåt om det innan.

  • Anonym (Å)
    Äldre 21 Nov 10:33
    #4

    Jag ser inte varför man inte skulle köpa fina underkläder för att göra sig fin för sin partner. Man klär ju upp sig och sminkar sig omsorgsfullt, är inte det under lika viktigt? 

    Om man nu har delad smak kanske man inte klär upp sig dagligen men när det blev så jobbigt att göra sig till för sin partner? 

  • Äldre 21 Nov 10:33
    #5
    Anonym (Sur) skrev 2014-11-21 10:29:40 följande:

    Och om jag inte känner mig sexig i såna då? Jag tycker inte det är nåt fel på de jag har, men han vill ha spets och gärna string.

    Vi har det bra, jag vet inte vad gnället kom ifrån, han har aldrig sagt nåt om det innan.


    ......låter lite barnsligt så som han tar upp det tycker jag  Baby
    Självklart att man kan göra något för sin respektive ibland men de kläder man har på sig måste man själv vilja ha på sig annars känns det bara fel.
    ...du är den du är utifrån dina handlingar, inte vad du säger...
  • Anonym (hej)
    Äldre 21 Nov 10:33
    #6
    Anonym (Sur) skrev 2014-11-21 10:29:40 följande:

    Och om jag inte känner mig sexig i såna då? Jag tycker inte det är nåt fel på de jag har, men han vill ha spets och gärna string.

    Vi har det bra, jag vet inte vad gnället kom ifrån, han har aldrig sagt nåt om det innan.


    Jag vet inte hur du är men jag gör gärna det där lilla extra som jag vet tänder min man. Precis som han gör det där lilla extra för mig.

    Min man älskar strumpebandshållare och stay ups. Det är absolut inget jag skulle gå klädd i till vardags och känna mig bekväm i. Men det faktum att min man tänder på det gör att jag känner mig sexig i det. Så varför inte överraska honom ibland för att hotta upp kvällen lite?
  • Äldre 21 Nov 10:35
    #7
    Anonym (Å) skrev 2014-11-21 10:33:08 följande:

    Jag ser inte varför man inte skulle köpa fina underkläder för att göra sig fin för sin partner. Man klär ju upp sig och sminkar sig omsorgsfullt, är inte det under lika viktigt? 

    Om man nu har delad smak kanske man inte klär upp sig dagligen men när det blev så jobbigt att göra sig till för sin partner? 


    Man klä upp sig? Jag känner då inte att jag måste klä upp mig o sminka mig omsorgsfullt för min partner.....
  • Äldre 21 Nov 10:36
    #8
    LaLola skrev 2014-11-21 10:27:02 följande:
    Äh, trosorna tar man ju ändå av.
    Använd de som är sköna säger jag.

    Hänger det på dina undisar om han ska tända på dig...ja då tycker jag synd om honom. Och dig.

    Håller med om det! Sen kan det ju vara kul att ha olika underkläder för olika tillfällen men det får ju inte bli för obekvämt. Naket är bäst.
  • Anonym (Sur) Trådstartaren
    Äldre 21 Nov 10:39
    #9

    Jag skulle känna mig urlöjlig och obekväm. Tycker spets är sjukt obehagligt, provat några gånger för att andra ser så fina ut i det, men jag känner mig obekväm både fysiskt och att det ser fånigt ut.

    Jag skulle aldrig be honom att klä sig i nåt han inte gillar

  • Äldre 21 Nov 10:39
    #10
    +1

    Varför inte kombinera sexigt med bekvämt. Gillar du inte string så köp inte det, föredrar du hipsters så köp spets hipsters. Då får han sin krydda och du får den modell som du tycker är skönast att ha på dig.

    Det är väl klart man föredrar sexiga trosor som man, det är ju inget konstigt med det. Tjejer föredrar ju ofta(alltid) att vi klär oss ok med, hade din snubbe sprungit runt i hemmet med något du tycker är råfult hade du nog kommenterat det med, eller?

Svar på tråden För vem väljer man trosor!?