• Sometimes

    Funkar Libero Up & Go till smala bebisar?

    Jag är lite nyfiken på att testa Libero Up & Go, men min son som snart är 7 månader är väldigt lång och smal. Vad säger ni som har testat? Funkar blöjan på alla kroppsformer?


    Äntligen mamma! Läs om oss på prinsnoah.blogspot.se
  • Svar på tråden Funkar Libero Up & Go till smala bebisar?
  • Nelly88

    Har funkat kanon på min pojke som snart är två, han väger ca 11,5 kg (vet dock inte hur lång han är nu, 80 cm i våras men då vägde han bara 10,5 kg). Strl 5 sitter bra på honom.

  • Sometimes

    Tack för era svar!

    Jag köpte ett paket idag i stl 4. De satt jättebra runt midjan! De kändes mjuka och härliga på honom, men tyvärr läckte det efter ett tag. Vet inte om det var en tillfällighet, men jag kan inte minnas när vi hade ett läckage med vanliga blöjor senast.

    Ska testa igen imorgon och hålla tummarna! Känns som de här blöjorna var mjukar och goare på honom!


    Äntligen mamma! Läs om oss på prinsnoah.blogspot.se
  • minerva123

    Up&go funkade jättebra på vår smalis till son (ligger 1-2 kurvor under medel på vikten) mellan 6 och 10 mån ålder ungefär. Sedan började de läcka runt benen. Bytte då till Pampers istället som hittills funkat bra.

  • Sometimes

    Jag älskade verkligen hur blöjorna kändes, men tyvärr fortsatte de att läcka. Blir inte klok på det för det kändes verkligen som de satt bra! Men även de gånger de inte läckte ut på kläderna så var han helt blöt runt resåren när jag bytte blöja. Även efter kort tid. Tyvärr... vi har återgått till vanliga blöjor igen.


    Äntligen mamma! Läs om oss på prinsnoah.blogspot.se
Svar på tråden Funkar Libero Up & Go till smala bebisar?