• cajjulin

    Osäker på mina känslor och för att bli sårad.

    Hej!

    Vet inte riktigt  vart jag ska börja men jag har varit tsm med min kille i 4,5 månad och allt gick väldigt fort enda sen första dagen vi sågs så har vi träffats i prinicip varje dag och sovit med varandra vi har även testat att bo lite tsm. 
    När jag träffade min kille hade jag svår ångest och oro och har aldrig haft det i mitt liv innan så det var något nytt för mig och jag var väldigt nedstämd och tyckte det mesta var tråkigt. 


    Men han fick mig glad och jag kände hur fort jag började gilla honom samtidigt som det kom upp dumma tankar som att jag kunde bli sårad och jag skulle hålla emot lite med mina känslor för att inte bli sårad för att jag inte kunde lita på han till en början. 

    Men desto mer vi var desto lättare var det för mig att lita på han mer och mer men jag kunde inte det till 100% än eftersom vi inte kände varandra så bra än. Allt kom som en chock för mig att bli kär när jag mådde som sämst och jag höll inne för honom att jag hade ångest/ oro för att jag var rädd att han skulle tycka att jag var psykiskt sjuk och därmed lämna mig. 

    Men nu till saken jag berättade det för honom och han tog det bra men sen var det en annan grej som jag hållt inom mig i många år och det är att jag har legat med en killkompis flera gånger som jag inte viljat berätta för personer för jag har tänkt på vad de ska tycka då. 


    Och för två veckor sen tog min kille upp detta med mig igen om vi har legat innan och att jag måste vara ärlig och berätta sanningen eftersom den här fd. killkompisen gick runt och snackade om att vi har haft sex för flera år sen så har även det nått min kille. Men jag ljög min kille rakt upp i ansiktet och sa att jag och min fd killkompis aldrig har haft sex. Men sen började jag känna sån ångest och oro av allt och klarade inte av att vara oärlig mot min kille och berättade att det var sant att jag hade haft sex med min gamla killkompis förr och då blev min kille så sjukt arg och sa att han inte kan lita på mig och att jag har mycket och jobba för. I samma veva satte jag in en spiral och mådde jättedåligt av den och kände ingeting när vi hade sex eller närmade oss varandra och då började jag grubbla på om jag inte hade några känslor kvar för honom, men det grubbleriet började redan när jag ljög om att jag inte hade haft sex med min fd killkompis för längesen bara för jag trodde att min kille skulle lämna mig om jag sa att jag haft sex med en killkompis... så nu till min fråga och det jag grubblar över är om mina känslor har svalnat eller om jag bara stängt av ? 


    Han är utomlands nu och kommer inte hem förens måndag så vi har inte kunnat prata ut ordentligt men han har skrivit och sagt att han verkligen förtstått hur mycket han älskar mig och jag började gråta då direkt det måste ändå visa på att jag har känslor kvar? 

Svar på tråden Osäker på mina känslor och för att bli sårad.