• Äldre 21 Nov 12:47
    1822 visningar
    6 svar
    6
    1822

    Hur tidigt (innan bim) testade ni positivt och med vilket test?

    Ja, som frågan lyder, när testade ni pos, med vilket test och var det skillnad på er som har fler barn?

    Är på bim -6 idag, sjukt otålig, har testat men fått negativt. Med dottern testade jag positivt på just denna dag så jag kände lite att hoppet försvann. Har känt molvärk 4-5 dagar och tycker inte den borde komma så långt innan mens men jag är kanske inbillningssjuk.

  • Svar på tråden Hur tidigt (innan bim) testade ni positivt och med vilket test?
  • Äldre 21 Nov 12:52
    #1

    7 dagar innan BIM. Solklara positivt som var lika starkt som kontrollstrecket .

    Eftermiddag och kväll med cb digital, cb veckoindikator, RFSU-stickor och Apotekets egna. ( jag åkte ner och köpte alla test efter att en sticka visat positivt.)

    Inga symtom alls förren ca2 veckor efter bim.

  • Äldre 21 Nov 13:25
    #2

    Positivt med cb bim-4/5 båda graviditeterna.

  • Äldre 21 Nov 21:41
    #3

    Positivt med testlagrets BIM -6

  • Äldre 21 Nov 23:59
    #4

    Hade ni testat något negativt innan? Jag testade idag med cb (ej digitalt) och det blev negativt!

  • Äldre 22 Nov 08:24
    #5
    born87 skrev 2014-11-21 23:59:04 följande:

    Hade ni testat något negativt innan? Jag testade idag med cb (ej digitalt) och det blev negativt!


    Jag tog inga test alls innan. Testen var så starka så jag hade säkert plussat tidigare om jag försökt. Kanske hade jag en väldigt tidig ägglossning just den månaden?
  • Äldre 23 Nov 09:18
    #6

    Plussat på bim-6 båda mina andra graviditeter och idag är jag på den dagen och mitt är oxå negativt så känns kört.

Svar på tråden Hur tidigt (innan bim) testade ni positivt och med vilket test?