• Anonym (Förvurrad)

    Vad vill han då?

    Jag har träffat en kille som är helt underbar.. Men problemet är att jag har ingen aning om vad han vill..

    Jag har ett barn sedan innan och dom fungerar bra ihop, vi har träffats i 9 månader och dom har träffats i ungefär 6 månader.. Och jag börjar se oss som en liten familj ändå. Men nu till själva grejen..

    Han vill inte flytta ihop med mig, han har ingen riktigt bra anledning men han vill bara inte flytta hit.. Fast ändå är han alltid hos mig, jag tvättar och lagar mat åt honom, även när jag inte är hemma sover han hos mig.. Så det ända som egentligen saknas är en adressändring..

    Sen berömmer han mig aldrig för mitt utseende, han säger att jag är söt.. (Grisar är söta) men om han ser någon tjej på stan så kan han uttrycka sig: wow, såg du henne eller? Hon var jävligt fräsch..

    Härom veckan sa jag att jag älskade honom och hans reaktion blev: ja, hoppas du inte förväntar dig att höra det tillbaka för jag är inte redo än..

    Så vad är det exakt han vill?

  • Svar på tråden Vad vill han då?
  • Anonym (S)

    Oj, det låter som ett bekvämt liv han har hos dig. Får maten lagad, tvätten tvättad. Sex också förmodar jag.

    Jag tror inte han känner samma för dig som du gör för honom, han verkar faktiskt vara ganska ointresserad.

  • Anonym (e)

    Usch ja det lät inte alls bra tyvärr inte tillräckligt intresserad nej... klarar du att göra slut med honom? för det låter som han bara utnyttjar dig.

  • Anonym (anon)
    Anonym (S) skrev 2014-11-21 13:01:15 följande:

    Oj, det låter som ett bekvämt liv han har hos dig. Får maten lagad, tvätten tvättad. Sex också förmodar jag.

    Jag tror inte han känner samma för dig som du gör för honom, han verkar faktiskt vara ganska ointresserad.


    Ja, detta tror jag med.

    Sen är nio månader inte en sån lång tid och att på allvar blir sambo är ett stort steg. Att säga upp sitt hem, flytta alla sina tillhörigheter till en annan person och bilda familj. Speciellt som att det redan finns ett barn att ta hänsyn till, det är skillnad på att spendera all sin tid hos dig, och att flytta in permanent. Han är uppenbarligen inte redo att göra detta än, om han inte ens kan säga att han älskar dig. Jag skulle aldrig flytta ihop med någon som jag inte kan säga att jag älskar.
  • Anonym (K)

    Det låter tyvärr som att han bara utnyttjar dig :/ 

  • Anonym (K)

    Du kan ju testa honom lite; ställ lite krav på att han också tvättar och lagar mat. Om han gör det med glädje kan det ju finnas något där, men om han inte vill/orkar/kan...ja, då vet du. Då är han inte intresserad.

  • Miss P
    Anonym (S) skrev 2014-11-21 13:01:15 följande:

    Oj, det låter som ett bekvämt liv han har hos dig. Får maten lagad, tvätten tvättad. Sex också förmodar jag.

    Jag tror inte han känner samma för dig som du gör för honom, han verkar faktiskt vara ganska ointresserad.


    tror samma sak som du skrev.... Bättre att säga hejdå till honom och träffa någon som uppskattar dig och tycker om dig.
  • Anonym (anna)

    Hm.. vad gör han hos dig då om han nu inte vill bo där? Eftersom han sover där även om du inte är hemma osv?

    Kanske dags att fråga vad han vill, han kanske är lite för bekväm vart han har dig, medans du får gå och undra och vara osäker?

Svar på tråden Vad vill han då?