• Anonym (....)

    När tycker ni det är läge??

    Hejsan!! Jag har en liten fråga till alla er som varit singlar men träffat en ny partner där det är barn med i bilden. Jag undrar när ni tycker det är okej att partnern träffar ens barn??? Själv tycker jag om allt är bra och känns rätt så när man varit tillsammans ca 4 månader... Varför jag frågar detta är för att mitt EX´s har redan träffat sin flickväns barn. De har bara varit tillsammans i 2 månader. De dejtade 1 månad innan de sa att de var ett par... Själv tycker jag det är för tidigt att låta mitt barn få träffa hans nya redan... Och det har jag sagt till honom... Är det fel av mig att säga det till honom??

  • Svar på tråden När tycker ni det är läge??
  • Anonym (Skit i det du)

    Säg att du skämtar? Du ska väl inte ha några åsikter på vad de gör?

    2 månader eller 4 månader, vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att de känner att de är ett par på riktigt. Det kan gå betydligt fortare än 2 månader men kan även ta längre tid än 4 månader... 

  • Anonym (....)
    Anonym (Skit i det du) skrev 2014-11-21 13:57:01 följande:

    Säg att du skämtar? Du ska väl inte ha några åsikter på vad de gör?

    2 månader eller 4 månader, vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att de känner att de är ett par på riktigt. Det kan gå betydligt fortare än 2 månader men kan även ta längre tid än 4 månader... 


    Jo det kan jag tycka att jag har då det gäller mitt barn.... Jag inte vill att mitt barn ska bli presenterad av för många tjejer i sitt liv för att hans pappa tänker med den där nere bara...
  • Anonym (*)
    Anonym (....) skrev 2014-11-21 14:05:41 följande:
    Jo det kan jag tycka att jag har då det gäller mitt barn.... Jag inte vill att mitt barn ska bli presenterad av för många tjejer i sitt liv för att hans pappa tänker med den där nere bara...
    Nu har du ju valt att skaffa barn med denna man, och när ni nu inte är tillsammans längre så kan du inte lägga dig i vad han gör. Så länge det inte är skaldligt för barnet.
  • Anonym (....)
    Anonym (*) skrev 2014-11-21 14:09:08 följande:
    Nu har du ju valt att skaffa barn med denna man, och när ni nu inte är tillsammans längre så kan du inte lägga dig i vad han gör. Så länge det inte är skaldligt för barnet.
    Men det kan det ju bli... jag tänker på mitt barn... skiter fullständigt i honom och hans begär...
  • Anonym (*)
    Anonym (....) skrev 2014-11-21 14:14:55 följande:
    Men det kan det ju bli... jag tänker på mitt barn... skiter fullständigt i honom och hans begär...
    Då får du ju ta det då.

    Varför skaffar du barn med en man du inte litar på?
  • Anonym (....)
    Anonym (*) skrev 2014-11-21 14:23:40 följande:
    Då får du ju ta det då.

    Varför skaffar du barn med en man du inte litar på?
    Barnet var inte planerat... man kan inte lova varandra evig kärlek....
  • Tow2Mater
    Anonym (....) skrev 2014-11-21 14:05:41 följande:
    Jo det kan jag tycka att jag har då det gäller mitt barn.... Jag inte vill att mitt barn ska bli presenterad av för många tjejer i sitt liv för att hans pappa tänker med den där nere bara...
    Har ditt ex nån slags spärr mellan 2 och 4 månader, som att efter 2 eller 3,5 månader brukar han dumpa tjejer och träffa nya, men om han stannar 4 månader med samma så kommer de att hålla ihop länge...?
  • Anonym (*)
    Anonym (....) skrev 2014-11-21 14:38:14 följande:
    Barnet var inte planerat... man kan inte lova varandra evig kärlek....
    Jag förstår inte. Måste man skaffa barn med någon som är puckad bara för att det är oplanerat?
  • Anonym (....)
    Tow2Mater skrev 2014-11-21 17:13:55 följande:
    Har ditt ex nån slags spärr mellan 2 och 4 månader, som att efter 2 eller 3,5 månader brukar han dumpa tjejer och träffa nya, men om han stannar 4 månader med samma så kommer de att hålla ihop länge...?
    Han har haft ett långt förhållande innan vi träffades som var på 9 år... Men han var tydligen otrogen mot henne under hela deras förhållande. Denna tjejen han har nu har han med varit otrogen mot... Ja han var det mot mig med.. därför sa jag tack och adjö till honom efter 5 månader... Då kom jag på honom att han var otrogen mot mig....
  • Anonym (....)
    Anonym (*) skrev 2014-11-21 19:22:33 följande:
    Jag förstår inte. Måste man skaffa barn med någon som är puckad bara för att det är oplanerat?
    Visste inte om att jag var gravid efter det hade tagit slut mellan oss... Trodde att han var en reko kille... Han vet hur han ska vara för att få en tjej/kvinna på fall... Det visade sig att han inte är den han utgav sig för att vara...
Svar på tråden När tycker ni det är läge??