• Sannisen81

    jag behöver hjälp som så många andra!

    Blir galen på min menscykel.. Möjligen fått MF nyligen, testat positivt på ältester.. Blankt på gravtester och nu skulle jag enligt appen ha äl (sluta idag)

    ÄCKELVARNING!!!

    Igår hade jag trosskydd pga rikliga flytningar dock inte trådiga.. (har vanligtvis inte mycket flytningar alls) men när jag skulle byta så ser jag att det är ljustljust rosa, inte mycket alls..

    Fattar verkligen ingenting..

    Fick "blödningen dessutom 5 dagar förtidigt..

    Såhär ser det ut..

    9/11 ev MF

    Sluta blöda 13/11

    Enligt appen Fertil 15,16,17,18,19

    Äl 20/11

    Fertil 21.a

    Och som sagt igår rosa i trosskyddet, idag kliar det I vårtgården?? Drar även lite i dom..

    Snälla kan nån hjälpa mig??

    Är låghormonare så gravtesterna är helt blanka.. Tog ett igår fattar verkligen ingenting.. Tragiskt att jag har 4 barn men aldrig varit så medveten om saker som händer i kroppen som nu när man planerar..

  • Svar på tråden jag behöver hjälp som så många andra!
  • Tejasmamma

    Fick du MF 9/11 så är det inte säkert att du fått igång äl ordentligt ännu, vissa blöder ju lite vid äl och det kan ju vara så för dig? 

    Förstår inte hur du menar men fick du inte positivt på gravtester och bara blödde i så få dagar tippar jag inte på att det var mf du fick 9/11


    Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
  • Sannisen81
    Tejasmamma skrev 2014-11-22 22:03:18 följande:

    Fick du MF 9/11 så är det inte säkert att du fått igång äl ordentligt ännu, vissa blöder ju lite vid äl och det kan ju vara så för dig? 

    Förstår inte hur du menar men fick du inte positivt på gravtester och bara blödde i så få dagar tippar jag inte på att det var mf du fick 9/11


    Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
    Tack för att du ville svara! ????

    Har inte plussat hemma har haft helt blanka tester.. Ringde BM då jag hade så konstiga slemmiga blodklumpar (ursäkta äcklet) hon gjorde då ett test som visade negativt MEN gjorde också ett vul.. Där såg hon ca 1 cm slemhinna eller blod det kunde hon inte svara på men utgick från ett Mf..

    Att jag är lite konfunderad är pga att med senaste tösen förlorade jag en tvilling (en överlevde och är snart 1 år) hade även då en blödning.. Jag kan i te säga att jag haft en blödning direkt utan det va bara pytteytte utsmetat rosa på trosskyddet.. Inget blod sen efter heller.. (Sorry för långt inlägg)
  • Tejasmamma
    Sannisen81 skrev 2014-11-22 22:20:49 följande:
    Tack för att du ville svara! ????

    Har inte plussat hemma har haft helt blanka tester.. Ringde BM då jag hade så konstiga slemmiga blodklumpar (ursäkta äcklet) hon gjorde då ett test som visade negativt MEN gjorde också ett vul.. Där såg hon ca 1 cm slemhinna eller blod det kunde hon inte svara på men utgick från ett Mf..

    Att jag är lite konfunderad är pga att med senaste tösen förlorade jag en tvilling (en överlevde och är snart 1 år) hade även då en blödning.. Jag kan i te säga att jag haft en blödning direkt utan det va bara pytteytte utsmetat rosa på trosskyddet.. Inget blod sen efter heller.. (Sorry för långt inlägg)

    Det låter jätte konstigt, även vid mens ser man både slemhinna och blod vid vul. jag hade nog tippat på att det bara var vanlig mens! Vad visade blodprov hcg? 


     


    Jag tror att det rosa vad en del av din ägglossning, eller bara en irriterad slemhinna! 


    Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
  • Sannisen81
    Tejasmamma skrev 2014-11-22 22:42:19 följande:

    Det låter jätte konstigt, även vid mens ser man både slemhinna och blod vid vul. jag hade nog tippat på att det bara var vanlig mens! Vad visade blodprov hcg? 


     


    Jag tror att det rosa vad en del av din ägglossning, eller bara en irriterad slemhinna! 


    Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
    Dom tog aldrig prov.. Så det är kört alltså?
  • Tejasmamma
    Sannisen81 skrev 2014-11-22 22:47:08 följande:
    Dom tog aldrig prov.. Så det är kört alltså?

    Det låter ännu konstigare att de gjorde vul men inte tog blodprov? 


    Vad är det som är kört, du hade förmodligen äl med det rosa! 


    Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
Svar på tråden jag behöver hjälp som så många andra!