• Anonym (Gonna help you)

    Cucold vad exakt tänder dig?

    Jag ska hjäpa en cuckold. Ska träffa hans tjej och ligga med henne. Han vill ha ett par bilder och givetvis vetskapen om vad vi gör.

    Men jag fattar egentligen inte vad man tänder på som cuckold?
    Är det någon form av förnedring? Eller får hon någon sexgudinneroll?
    Kan någon med iniskt I detta möjligtvis förklara?

  • Svar på tråden Cucold vad exakt tänder dig?
  • Anonym (Anon666)

    Cuckold innehåller så många varianter att det egentligen är fel att nämna det med ett namn.

    Cuckold eller Cuckqueens är män resp kvinnor som tänder på att se sin partner ha sex med någon utanför förhållandet.

    Sen finns det olika varianter på det.

    Det finns de som vill vara med när partnern har sex med någon. Typ trekant eller gruppsex. Sen finns det det som tänder på att titta på. Där de antingen filmar/onanerar det som sker framför dem. De är dock en del av akten och får sin kick av det de ser. 

    Det finns även de som helst vill skicka iväg sin partner på en trätt med en extern partner/bull och att partnern sedan kommer hem och berättar och äventyret när de har sex.

    En variant på detta är person som låter sin partner har sex med den de vill och sedan förnedrar personen genom att berätta hur värdelös personen är jämf med den tillfällige älskaren. Personen får inte heller har sex med sin partner utan själva kicken ligger i att personen fråntas sin egentliga roll som sexuell partner. 

     

  • Anonym (Nyfiken)

    Jag har själv inte erfarenhet av detta, men har börjat fundera/fantisera lite.
    Ser att det inte är helt ovanligt att män har samma fantasi.
    Tycker att det är tragiskt om man tjatar,övertalar, nästan tvingar sin partner in i detta och jag tror att män och kvinnors sexualitet skiljer sig åt. Dom flesta män går lätt igång på synintryck och kan njuta av enbart fysiskt sex .Dom flesta kvinnor behöver nog mer mental stimulans för att komma igång och njuta sexuellt och har ett större trygghets behov för att slappna av.
    Det skulle vara intressant att få veta hur kvinnor/fruar i allmänhet ställer sig till cuckold ? 
    Jag och frun har varit tillsammans länge och har en bra relation och jag funderar nu på att ge henne ok för att ha sex med andra. Om det är så att hon har lust att prova att ha sex med någon annan än mig, så kan hon ju få göra det, så länge det inte är känslor inblandade utan enbart sex. Och JA, jag skulle tvetydigt kunna tycka att det är upphetsande pga att det blir en bekräftelse på att hon har ett sexuellt driv och tar för sig av egen vilja. Men som sagt så tror jag inte dom flesta kvinnor funkar så och ej heller min fru.

  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-11-22 09:24:38 följande:
    Jag har själv inte erfarenhet av detta, men har börjat fundera/fantisera lite.
    Ser att det inte är helt ovanligt att män har samma fantasi.
    Tycker att det är tragiskt om man tjatar,övertalar, nästan tvingar sin partner in i detta och jag tror att män och kvinnors sexualitet skiljer sig åt. Dom flesta män går lätt igång på synintryck och kan njuta av enbart fysiskt sex .Dom flesta kvinnor behöver nog mer mental stimulans för att komma igång och njuta sexuellt och har ett större trygghets behov för att slappna av.
    Det skulle vara intressant att få veta hur kvinnor/fruar i allmänhet ställer sig till cuckold ? 
    Jag och frun har varit tillsammans länge och har en bra relation och jag funderar nu på att ge henne ok för att ha sex med andra. Om det är så att hon har lust att prova att ha sex med någon annan än mig, så kan hon ju få göra det, så länge det inte är känslor inblandade utan enbart sex. Och JA, jag skulle tvetydigt kunna tycka att det är upphetsande pga att det blir en bekräftelse på att hon har ett sexuellt driv och tar för sig av egen vilja. Men som sagt så tror jag inte dom flesta kvinnor funkar så och ej heller min fru.
    Mycket av det där är att en del män vill se sin fru/sambo sexuellt aktiv. Dvs där hon blir en lättfotad kvinna och för en del även en typ av "slyna" som lever ut, njuter, och tar för sig av sin sexualitet oavsett vad normer och tabun säger. Det finns ett stort spektrum på hur detta skall gå till, vad som accepteras, hur långt man får gå.

    I regel är det så att det är en fantasi som ligger till grund för önskan. Som alla fantasier så har man 100% kontroll på allt som sker och händer, hur det är upplagt och där går inget fel och något oväntat kan inte hända. Så är inte verkligheten. Därför är egentligen krav "att det bara skall vara sexuell och inga känslor inblandade" en önskan och kan aldrig bli en garanti. När man har sex så kommer man nära en annan person och saker kan hända. 
  • Anonym (Gonna help you ts)
    Anonym (Anon666) skrev 2014-11-22 10:26:11 följande:
    Mycket av det där är att en del män vill se sin fru/sambo sexuellt aktiv. Dvs där hon blir en lättfotad kvinna och för en del även en typ av "slyna" som lever ut, njuter, och tar för sig av sin sexualitet oavsett vad normer och tabun säger. Det finns ett stort spektrum på hur detta skall gå till, vad som accepteras, hur långt man får gå.

    I regel är det så att det är en fantasi som ligger till grund för önskan. Som alla fantasier så har man 100% kontroll på allt som sker och händer, hur det är upplagt och där går inget fel och något oväntat kan inte hända. Så är inte verkligheten. Därför är egentligen krav "att det bara skall vara sexuell och inga känslor inblandade" en önskan och kan aldrig bli en garanti. När man har sex så kommer man nära en annan person och saker kan hända. 
    Tack för svar.

    Det handlar alltså primärt om bilden av henne och hennes sexualitet. Att hon tar för sig och får massor. Inte så mycket om han själv i förhållande till henne då, typ "här sitter jag och tvättar och hon är ute och knullar". Dvs jag är underlägsen.
  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Gonna help you ts) skrev 2014-11-22 15:50:41 följande:
    Tack för svar.
    Det handlar alltså primärt om bilden av henne och hennes sexualitet. Att hon tar för sig och får massor. Inte så mycket om han själv i förhållande till henne då, typ "här sitter jag och tvättar och hon är ute och knullar". Dvs jag är underlägsen.
    Tappade dig i sista meningen tror jag.

    Tänder du på tanken att hon är ute och tar för sig medans du är hemma och "är trogen"?


  • Anonym (Gonna help you)
    Anonym (Anon666) skrev 2014-11-23 22:59:31 följande:
    Tappade dig i sista meningen tror jag.

    Tänder du på tanken att hon är ute och tar för sig medans du är hemma och "är trogen"?
    Alltså inte jag. Jag försökte sammanfatta tror jag...
    De sista var ett påstående om att det inte handlar om spänningen mellan cuckolden och hans "fru". då tex att hon tar för sig och han är hemma och är trogen.
    Det handlar, om jag förstod det rätt, mer om henne och vad hon gör.
  • Anonym (Cuck)

    För egen del är det fokus på kvinnan som gäller. En "otrogen" kvinna blir i mina ögon mer attraktiv än en trogen. Hon liksom höjs på en piedestal eftersom hon kräver och har en trogen man samtidigt som hennes sexuella aptit är så stor att hon har sex med andra. Trots sin aptit är hon kräsen och väljer bara ut de som kan tillfredsställa henne.

  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Gonna help you) skrev 2014-11-23 23:06:05 följande:
    Alltså inte jag. Jag försökte sammanfatta tror jag...
    De sista var ett påstående om att det inte handlar om spänningen mellan cuckolden och hans "fru". då tex att hon tar för sig och han är hemma och är trogen.
    Det handlar, om jag förstod det rätt, mer om henne och vad hon gör.
    Men var finns du i det hela? Är du nöjd med att hon är ute och lever ut? Vad finns din del i det hela? Eller missförstår jag dig här?
  • Anonym (Kvinna)

    För mig är det live-porr där en av rollinnehavarna är den jag tänder på allra mest. Jag får se honom utifrån vilket jag inte gör när vi knullar. Det är upphetsande att se honom röra på sig och ta för sig av det han vill ha.


    Jag upplever ingen som helst förnedring i det och jag skulle inte vilja vara med om det om jag kände så.

  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Cuck) skrev 2014-11-23 23:08:46 följande:
    För egen del är det fokus på kvinnan som gäller. En "otrogen" kvinna blir i mina ögon mer attraktiv än en trogen. Hon liksom höjs på en piedestal eftersom hon kräver och har en trogen man samtidigt som hennes sexuella aptit är så stor att hon har sex med andra. Trots sin aptit är hon kräsen och väljer bara ut de som kan tillfredsställa henne.
    Pratar du om din partner eller om henne som du träffar/är attraherad av?
Svar på tråden Cucold vad exakt tänder dig?