• Anonym (Klantskalle?)

    Skrämde jag bort henne?

    Hade bestämt en dejt (promenad och fika) med en tjej som jag haft kontakt med på Facebook kl. 13 i söndags. Kl. 12 fick jag ett meddelande att hon hade glömt bort dejten (tänker inte gå in på varför, men det hade jag viss förståelse för) och frågade om vi kunde ta den på kvällen istället. Jag svarade att vi kunde göra det och bad henne höra av sig med en tid och plats.
    Dagen gick och kvällen kom utan att hon hörde av sig och eftersom detta var tredje gången som en planerad träff inte blivit av (de första två gångerna pga omständigheter utom vår kontroll) skrev jag ett ganska långt meddelande till henne runt 22 tiden.
    Kontentan av det meddelandet är att jag var besviken på ytterligare en dejt som inte blivit av, men framför allt att jag tyckte det var respektlöst av henne att inte höra av sig alls för att helt avboka om hon inte kunde träffas på kvällen.

    Jag vet att hon sett det meddelandet, men nu har hon inte svarat på något av mina andra meddelanden där jag försökt få till en dejt.
    Är rädd för att jag framstod som en gnällig desperat mes med det meddelandet och därför skrämt bort henne. 

    Mina frågor är om jag gjorde bort mig som skickade det meddelandet och hur ni skulle reagerat om ni fick ett sådant meddelande?

  • Svar på tråden Skrämde jag bort henne?
  • Anonym (Jess)

    Svårt att säga utan att ha sett meddelandet. Var det jättelångt och kritiserande kanske jag hade backat, särskilt om det är från en person jag aldrig träffat... Å andra sidan borde hon hört av sig med tid och plats eftersom hon sa det.

  • Anonym (Klantskalle?)
    Anonym (Jess) skrev 2014-11-21 18:26:12 följande:

    Svårt att säga utan att ha sett meddelandet. Var det jättelångt och kritiserande kanske jag hade backat, särskilt om det är från en person jag aldrig träffat... Å andra sidan borde hon hört av sig med tid och plats eftersom hon sa det.


    Meddelandet var hyfsat långt, men den enda kritiken mot henne var att jag tyckte det var respektlöst att hon inte hörde av sig.

    Det jag kan tänka mig kan vara skrämmande för henne var att jag sa att jag sällan blir så pass intresserad av någon att jag vill träffa dem, så som fallet med henne är. Där finns ju risken att jag framstår som klängig.
  • Anonym (Klantskalle?)
    kanalltidblibättre skrev 2014-11-21 21:19:14 följande:

    ny


    Vad menar du med det? Att jag ska leta efter någon annan?
Svar på tråden Skrämde jag bort henne?