• Anonym (Fundersam)

    Svälja flytningar

    Hej !

    Vad händer om man råkar svälja flytningar ? Då menar jag att man har känt på flytningen med fingrarna , tvättade inte handen och åt sedan med fingrarna . kan bakterier passera moderkakan och skada bebisen i magen ?

    Ganska ofräscht jag vet , men vill ändå veta ?

  • Svar på tråden Svälja flytningar
  • Nyfiken gul

    precis lika ofarligt som att svälja sperma.

    Var bara lugn


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Haskel

    Då händer absolut ingenting.

    De absoluta flertalet bakterier som kan finnas i en flytning är döda. Skulle du ändå råka få i dig några levande bakterier, kommer din mage göra processen kort för dem.

    Även i de fall man drabbas av infektion, bakterier som kroppen inte får död på. Kommer barnet skyddas in i det sista.

    Det är heller inte farligt att ha oralsex med en kvinna som har flytningar.

  • Anonym (Fundersam)
    Haskel skrev 2014-11-21 23:30:44 följande:

    Då händer absolut ingenting.

    De absoluta flertalet bakterier som kan finnas i en flytning är döda. Skulle du ändå råka få i dig några levande bakterier, kommer din mage göra processen kort för dem.

    Även i de fall man drabbas av infektion, bakterier som kroppen inte får död på. Kommer barnet skyddas in i det sista.

    Det är heller inte farligt att ha oralsex med en kvinna som har flytningar.


    Det är inte så att jag har ätit flytningen direkt ... Detta hände igår kväll då jag kände på flytningen det var sent orkade inte gå upp och tvätta händerna . Höll sedan mobilen och bläddrade . Idag så höll jag mobilen igen och åt något efteråt , ((glömde att det kanske har blivit bakterier på den )) så min tanke var att bakterierna landade på mobilen . ((Jag åt inte flytningen direkt )) .. Hoppas ni förstår hela saken .
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-11-22 00:36:54 följande:
    Det är inte så att jag har ätit flytningen direkt ... Detta hände igår kväll då jag kände på flytningen det var sent orkade inte gå upp och tvätta händerna . Höll sedan mobilen och bläddrade . Idag så höll jag mobilen igen och åt något efteråt , ((glömde att det kanske har blivit bakterier på den )) så min tanke var att bakterierna landade på mobilen . ((Jag åt inte flytningen direkt )) .. Hoppas ni förstår hela saken .
    Fy faan vad obeskrivligt äckligt och ohygieniskt att gräva i muffen och inte tvätta händerna efteråt. Får kväljningar!! Ofarligt är det.. Men inte mindre vidrigt för det.
  • Anonym (usch)
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-11-21 23:36:54 följande:
    Det är inte så att jag har ätit flytningen direkt ... Detta hände igår kväll då jag kände på flytningen det var sent orkade inte gå upp och tvätta händerna . Höll sedan mobilen och bläddrade . Idag så höll jag mobilen igen och åt något efteråt , ((glömde att det kanske har blivit bakterier på den )) så min tanke var att bakterierna landade på mobilen . ((Jag åt inte flytningen direkt )) .. Hoppas ni förstår hela saken .
    Men av vilken anledning gräver du där och sedan sitter o pillar på mobilen?? Utan att tvätta händerna...... jag spyr!!!!!!!!!!
  • Haskel
    Anonym (Blä) skrev 2014-11-22 02:12:27 följande:
    Fy faan vad obeskrivligt äckligt och ohygieniskt att gräva i muffen och inte tvätta händerna efteråt. Får kväljningar!! Ofarligt är det.. Men inte mindre vidrigt för det.
    Anonym (usch) skrev 2014-11-22 13:21:49 följande:
    Men av vilken anledning gräver du där och sedan sitter o pillar på mobilen?? Utan att tvätta händerna...... jag spyr!!!!!!!!!!
    Ett antal undersökningar har gjorts, där frågan lydigt:

    "Har du någon gång smakat på dig själv"?

    Vilket närapå alla kvinnor någon gång gjort.

    Vidare har alla män, inf någon gång, slickat en kvinna. Dvs. utfört oralsex. 

    Så vad är så konstigt, eller äckligt???

  • Anonym (Blä)
    Haskel skrev 2014-11-22 17:00:59 följande:
    Anonym (usch) skrev 2014-11-22 13:21:49 följande:Men av vilken anledning gräver du där och sedan sitter o pillar på mobilen?? Utan att tvätta händerna...... jag spyr!!!!!!!!!!
    Ett antal undersökningar har gjorts, där frågan lydigt:

    "Har du någon gång smakat på dig själv"?

    Vilket närapå alla kvinnor någon gång gjort.

    Vidare har alla män, inf någon gång, slickat en kvinna. Dvs. utfört oralsex. 

    Så vad är så konstigt, eller äckligt???

    Hon kan smaka på sig själv hur mycket hon vill. Men att kladda ner fingrarna med flytningar och inte tvätta händerna efteråt är lika med att dela med sig av sina flytningar med andra. Kanske händer att andra människor håller i hennes mobil ibland. Det kan ju nästan få en att inte vilja ta i folk efter att ha läst något sånt.
  • Anonym (Ella)

    Jag skulle vilja påstå att det är större risk att du får i dig dåliga bakterier efter att du rört i din mobil än efter att du tagit på

    dig själv.

    Skulle aldrig äta med händerna utan att tvätta dem om jag rört i min mobil.

  • Anonym (julia)

    Fan i helvete så äcklig!!!! :S sluta ta på dig själv på det viset....USCH! Vemfan geggar med sina flytningar?!?! Dig skulle man inte vilja skaka hand med den saken är säker.

Svar på tråden Svälja flytningar