• Anonym (Pga en annan)
    Äldre 22 Nov 11:07
    769 visningar
    2 svar
    2
    769

    Kan inte få samma känslor igen .

    Min särbo och jag har hafr till och från relation i 2 år pga att han gjorde slut och kom tillbaka som om inget hänt.
    Under tiden vi inte va ihop låg han med en kompis som sedan va hans bästa vän!
    Jag ställde ultimatum jag eller din VÄN.
    Han valde mig.
    MEN denna VÄN dyker upp ibland, nu va det några månader sedan och när jag besökte han i hans hemstad får jag ett "mass-utskick" på FB från henne en fråga om ett företag hon säger sig öppnat, undrade om att köpa produkter va intressant.
    Men jag såg bara mig själv i den tråden , ingen annan som vi känner gemensamt.
    Jag har inte märkt att dom talas vid, 
    MEN det är så TYST........
    Jag kämpar med att sluta tänka såhär. Jag vill inte ha denna känslan.
    Han tyckte så mycket om sin vän och blev så arg för jag tvingade han att välja. Nu i efterhand säger han att han inte vill ha henne i vårt liv.
    Jag HOPPAS det. Men känner mig som en fågel med skadad vinge.....känslorna kommer inte på sin rätta plats  hur mycket jag än vill och försöker.

  • Svar på tråden Kan inte få samma känslor igen .
  • Anonym (Pga en annan) Trådstartaren
    Äldre 22 Nov 11:25
    #1

    Hur har Ni som HITTAT TILLBAKA till den kärleken ni hade lyckats med det ???

  • Äldre 23 Nov 15:11
    #2

    Jag tror det kan vara svårt, om inte omöjligt att hitta "tillbaka". Det ni kanske kan göra är att börja om och bygga någonting nytt. Ni hade någonting som förändrades när det tog slut och han efter detta var med någon annan. Detta kommer alltid att ha skett. Så att "hitta tillbaka" går nog inte eftersom det som var inte längre finns eller kan finnas. 

    Däremot är det nog ganska många par som lyckas bygga något nytt och ibland även något starkare och bättre, men då gäller det nog att titta framåt mer än bakåt. 


    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Kan inte få samma känslor igen .