• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 22 Nov 11:23
    566 visningar
    3 svar
    3
    566

    Finns det killar som också inte kan "komma" vid sex?

    Hade sex häromdagen med en kille på 30 år som inte kan konsten att komma under vaginalt sex. Vi har haft sex några gånger. Han är extremt hård under sexet, och väldigt välutrustad. Först tänkte jag att det var jag som var slapp, att han inte kände någonting. Men det resonemanget känns inte logiskt, då det känns så mycket att det nästintill gör ont. Sedan har väl tankarna gått kring att jag inte är tillräckligt upphetsande, men det känns även orimligt då han konstant är hård och kåt när han är med mig. Han är liksom ständigt villig och på. Han säger att detta inte har med mig att göra, att det ligger i honom rent mentalt. Att han inte har kunnat komma med tidigare kvinnor innan. Han pratar om någon mental spärr, vilket grundar sig i dåliga erfarenheter kring kvinnor. Däremot kan han komma genom att han slickar mig och onanerar samtidigt. 

    Har ni varit med om något liknade? Eller bara tankar, kanske.

  • Svar på tråden Finns det killar som också inte kan "komma" vid sex?
  • Äldre 22 Nov 11:58
    #1
  • Äldre 22 Nov 13:40
    #2

    Händer mig ibland, och kan bero på lite olika saker.
    Vanligast är tyvärr att kvinnan är för blöt och stor, parat med att jag alltid har varit lite okänslig där nere, (kondomer går ju helt bort om man har det senare problemet). 
    Ingen katastrof dock. Jag kommer oftast, och har nog löst det genom att vara ohämmat visuell och koncentrerad vid själva avslutet. (Och här kan ju blöt och stor faktiskt vara en turn on, rent visuellt 
    Kvinnor kan ibland reagera negativt och tro att det är fel på dom.
    Ser också till att pausa och börja om, om det tar för lång tid, blir ju lätt lite mekaniskt om man jufsar på i plus trettio minuter, (skavsår är inget vidare 
    Om kvinnan är för trång blir det också problem, ungefär samma lösning då, händer, mun och det visuella. Glöm inte att tända ljuset!  :p

  • Anonym (Man)
    Äldre 22 Nov 13:55
    #3

    Jag kommer inte alltid under sex. Kanske bara var 3e eller 4e gång. Men jag älskar att ha sex för det, det är ju inte bara sprutet det handlar om. I så fall räcker det ju med fröken höger.

Svar på tråden Finns det killar som också inte kan "komma" vid sex?