• Anonym (Oskul­d)
    Äldre 22 Nov 21:31
    4703 visningar
    11 svar
    11
    4703

    Ska ha sex för första gången -tips och råd

    Jag är en vuxen kvinna som om en vecka ska ha sex för första gången. Känns spännande och läskigt.

    Vad har ni erfarna för tips? Mannen jag ska ha sex med vet att jag är oskuld och han är världens finaste och empatiska människa. Vi är båda över 30.

  • Svar på tråden Ska ha sex för första gången -tips och råd
  • Äldre 22 Nov 21:34
    #1

    Lita på varandra. Ha inga måsten. Känns det inte bra så är det inte bra. Utforska. Känn mer än du tänker.

    Lycka till!

  • Jag tror att ni båda kommer vara lite nervösa första gång ni ska pumpa. De kommer svida och sticka när tåget ska rulla in på perrongen för första gången. Börja med lite mysig helkropps inoljad massage, smält choklad som ni doppar i jordgubbar (gör det speciellt) :) be din snubbe att fingra och inte direkt stoppa fläskfilén i marinaden. Börja direkt med kryddningen, annars blir det ingen riktig måltid må jag säga ;)
  • Anonym (Luuug­nt!)
    Äldre 22 Nov 23:46
    #3

    Ta det jättelugnt. Ta det så lugnt att du (förhoppningsvis) hinner bli riktigt jäkla upphetsad och inte kan tänka på annat än att få mer mer mer av honom. 

    Glidmedel kan vara bra.

  • Äldre 22 Nov 23:57
    #4

    Njut! Det är mitt ända råd! :) 

  • Anonym (Oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 02:58
    #5

    Tack för alla råd :)

  • Äldre 23 Nov 04:00
    #6
    Bitchpleaseamabadassgranpha skrev 2014-11-22 22:30:35 följande:

    Jag tror att ni båda kommer vara lite nervösa första gång ni ska pumpa. De kommer svida och sticka när tåget ska rulla in på perrongen för första gången. Börja med lite mysig helkropps inoljad massage, smält choklad som ni doppar i jordgubbar (gör det speciellt) :) be din snubbe att fingra och inte direkt stoppa fläskfilén i marinaden. Börja direkt med kryddningen, annars blir det ingen riktig måltid må jag säga ;)


    Förlåt för OT men det här var det roligaste inlägget jag har läst på FL på väldigt länge!xD Hahaha jag kunde inte sluta skratta när jag läste det. Så jäkla bra och klockren!

    On topic: Ha inte för bråttom! Låt allt ske så spontant som möjligt så blir det bra. Har man för höga förväntningar så brukar det inte bli bra alls. Och som någon här skrev: njut! Sex är det bästa som finns! Enligt mig då:) Och det är framförallt fint när man delar det med någon som man älskar. Ha kul med!
  • Sephre­nia89
    Äldre 23 Nov 05:11
    #7

    Första gången är väldigt sällan den bästa synen på sex då det är ovant och väldigt osäkert men någonstans måste man börja, mitt råd är att göra som när jag förlorade oskulden... lek med varandra så pass att ni är så kåta så ni inte vet vart ni ska ta vägen och låt era primitiva instinkter ta över, då är du tillräckligt våt iallafall :)

  • Anonym (y)
    Äldre 23 Nov 18:55
    #8

    Var riktigt kåt. Kanske testa att stoppa upp ett finger innan och typ töja lite. Ta det lugnt och njut!

  • Äldre 9 Jan 15:26
    #9

    Hur gick det?!

  • Anonym (Oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 9 Jan 16:19
    #10

    Det gick jättebra och kunde inte fått en bättre upplevelse :)

  • Äldre 13 Jan 21:02
    #11

    Så härligt!! Solig

Svar på tråden Ska ha sex för första gången -tips och råd