• Anonym (Usch)

    Hon mediterade-vill göra slut

    Jag såg min tjej meditera i ett av rummen. Jag upplevde det osexigt och att hon är en meditations-slampa och finner det därmed befogat att göra slut med henne. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Hon mediterade-vill göra slut
  • Anonym (.)

    Vill man göra slut ska man göra slut, men jag kan inte låta bli att undra vad en "meditations-slampa" är?

  • Dixie
    Anonym (Usch) skrev 2014-11-22 22:32:36 följande:

    Jag såg min tjej meditera i ett av rummen. Jag upplevde det osexigt och att hon är en meditations-slampa och finner det därmed befogat att göra slut med henne. Vad ska jag göra?


    vad är en meditationsslampa??
  • Anonym (.)

    Vad är det för vits med att skapa en provokationstråd och sedan överge den direkt? Jag blev ju faktiskt lite nyfiken över vad en meditiations-slampa var... 

  • Anonym (Usch)

    En meditations-slampa är en kvinna som mediterar. Jag upplever det slampaktigt

  • Dixie
    Anonym (Usch) skrev 2014-11-22 23:28:23 följande:

    En meditations-slampa är en kvinna som mediterar. Jag upplever det slampaktigt


    på vilket sätt då?! 
  • Anonym (Usch)
    Dixie skrev 2014-11-22 23:29:22 följande:

    på vilket sätt då?! 


    Själva fenomenet att meditera innebär att man söker den inre inneboende själen. När kvinnorna gör det inser de att de i själva verket faktist är slampor... :(
  • Dixie
    Anonym (Usch) skrev 2014-11-22 23:30:53 följande:
    Själva fenomenet att meditera innebär att man söker den inre inneboende själen. När kvinnorna gör det inser de att de i själva verket faktist är slampor... :(
    det kan ju inte stämma  - har du mediterat?
    eller hur fungerar det när du anser att din flickvän är en slampa för att hon mediterar, borde det inte vara hon själv som inser det och inte du? 
  • Anonym (Usch)
    Dixie skrev 2014-11-22 23:33:19 följande:

    det kan ju inte stämma  - har du mediterat?

    eller hur fungerar det när du anser att din flickvän är en slampa för att hon mediterar, borde det inte vara hon själv som inser det och inte du? 


    Jag har alltid vetat att hon är en slampa. Men när jag såg henne meditera så kunde jag med säker känsla veta att hon nu är medveten om faktumet
  • Anonym (Månne)

    Tycker mer det låter som att det är du som är meditations-slampan. Att meditera betyder att begrunda, vilket du just gjort och slampa är ju någon som gärna bryter upp förhållanden för att söka sig till nya marker.

Svar på tråden Hon mediterade-vill göra slut