• Anonym (?)

    30-åriga supande män?

    Vad tycker du om män som är runt 30 som är ute på krogen/puben/hos kompisar minst en gång i veckan och super*?

    *Inte dricker för att det är gott utan i syfte att bli full.

  • Svar på tråden 30-åriga supande män?
  • Anonym (gammal kärring)

    Stackars fjantar.

    Men om de tycker det är roligt så låt dem, bara jag slipper.

  • Sephrenia89

    Har en del sådana kompisar som är 30-35 som går ut just för fyllan och sen skriver massa knas till mig (speciellt en) och ja han erkänner själv att han vill ha sitt ungkarlsliv som han hade när han va 20-25 kvar hela livet.

  • Melln
    Anonym (?) skrev 2014-11-22 22:53:27 följande:

    fler? gärna andra män


    Har närstående som är 31 år och som försöker leva som om han vore 20. Jag gillar det inte. Visst ta nån helg och ha kul nån gång, MEN låt det stanna där och ALDRIG drickande på veckor. Har sett som närstående hur det kan gå och det är ingen vacker syn :/
  • Michael 310

    förstår inte hur man orkar. de få gångerna jag druckit mig full de senaste åren är jag ett vrak dagen efter, det är inte värt det i mina ögon. Annat var det när man var ung och dum ;)

  • Anonym (masen)

    Att de antagligen har framgång hos det motsatta könet och livet leker för dem.
    så det finns väl inte mycket motivation för dem att ändra sitt beteende.

    En del kommer det att gå bra för och andra kommer få problem med alkohol.

    De som är mest nöjda är nog alla de som tjänar pengar på dessa män.

  • dirty88

    Lite ovanligt kanske men inte något jag tycker är konstigt eller dumt /m28

  • Anonym (;))
    Michael 310 skrev 2014-11-23 08:13:03 följande:

    förstår inte hur man orkar. de få gångerna jag druckit mig full de senaste åren är jag ett vrak dagen efter, det är inte värt det i mina ögon. Annat var det när man var ung och dum ;)


    Det är därför det är viktigt att göra det varje vecka! Då blir man inget vrak.
  • eslah

    Tycker oftast att 30-åriga män är relativt skötsamma, då tycker jag mer att 40 + män är bättre på att tuta och dynga på krogen.

  • Anonym (gammal kärring)
    Anonym (masen) skrev 2014-11-23 08:34:59 följande:

    Att de antagligen har framgång hos det motsatta könet och livet leker för dem.
    så det finns väl inte mycket motivation för dem att ändra sitt beteende.

    En del kommer det att gå bra för och andra kommer få problem med alkohol.

    De som är mest nöjda är nog alla de som tjänar pengar på dessa män.


    HAHA va?

    Det är knappast framgång enligt mig att hänga på krogen efter 35, då är det bara de socialt efterblivna eller kroniskt omogna exemplaren kvar. 

    Och sen har vi skilsmässogänget då efter 40, som dränker sorgerna för att de i rond 2 bara kan ragga på ställen där ingen hör dem prata, eftersom närmare kommunikation säkerligen skulle avslöja att de är ganska bittra och snedvridna.

    Kreativa och smarta personer träffar nya partners på helt andra ställen än krogen.
  • Anonym (Okej)

    Ser inget fel i det öht. Alla har olika intressen helt enkelt. Det måste man respektera.

    Har mer svårt för folk som blir torrbollar efter 30 och då gör allt för att verka vuxna.

    Men respekterar även dessa såklart

  • Anonym (masen)
    Anonym (gammal kärring) skrev 2014-11-23 10:27:15 följande:
    HAHA va?

    Det är knappast framgång enligt mig att hänga på krogen efter 35, då är det bara de socialt efterblivna eller kroniskt omogna exemplaren kvar. 

    Och sen har vi skilsmässogänget då efter 40, som dränker sorgerna för att de i rond 2 bara kan ragga på ställen där ingen hör dem prata, eftersom närmare kommunikation säkerligen skulle avslöja att de är ganska bittra och snedvridna.

    Kreativa och smarta personer träffar nya partners på helt andra ställen än krogen.
    haha
    låter som en vit kränk kvinnaKyss

    De får pippa och göra en "töm o glöm" manöver.

    Nåja det finns gott om "bag in box ladys " på krogen också.Skrattande
  • Anonym (gammal kärring)
    Anonym (masen) skrev 2014-11-23 14:36:25 följande:
    haha
    låter som en vit kränk kvinnaKyss

    De får pippa och göra en "töm o glöm" manöver.

    Nåja det finns gott om "bag in box ladys " på krogen också.Skrattande
    Jag är bara tillräckligt gammal för att ha sett facit och kan problematiken bakom de som hamnade på överblivna kartan.

    Vi som är något mindre tydligt dysfynktionella har haft vårt på det torra i många herrans år nu.

  • Anonym (gammal kärring)

    Irriterande skrivfel- dysfunktionella!

  • TanganyikaIka

    40+ är värre, alla kategorier. Avskyr jämnåriga män som är drängfulla och slajmar sig. Förstår inte att man inte lärt sig mer under åren än att dricka sig plakat. 

  • Michael 310
    Anonym (;)) skrev 2014-11-23 09:36:22 följande:

    Det är därför det är viktigt att göra det varje vecka! Då blir man inget vrak.


    Nej tack, har en del kolllegor som spenderar sina friperioder med att vara fulla 27 av 28 lediga dagar, tror det finns ett ord för det... Dessutom så tränar jag och det är inte direkt någon bra kombination om man vill få resultat.
  • AstridH

    Det väl inget konstigt med det, eller va? Skulle man inte få gå ut och supa sig redigt full en gång i veckan för att man är 30+?

  • Anonym (Konsekvens..)

    Har en kompis i den åldern som redan i 20-års åldern utvecklade alkoholism. Han blev hånad i högstadiet och gymnasiet för att han aldrig var med ute och festade och söp som "alla andra". Orsaken var att hans stränga föräldrar inte tillät honom. Detta tog han igen då han flyttade hemifrån, och började supa varje dag för att visa sina dåvarande skolkamrater att han inte var någon mes. Tack vare att han blev hånad för att han aldrig var ute och festade i tonåren, blev han alkoholist i vuxen ålder...

    Ni kanske kan dra vissa slutsatser av detta själva, ni som i vuxen ålder istället hånar dem som super..

Svar på tråden 30-åriga supande män?