• Anonym (Undrande)

    Mäns syn på olyckor?

    Låt säga att du man/kille nyss träffat en tjej, seriöst eller ONS. När ni har sex, råkar, eller märker ni, att tjejen kissar eller bajsar på sig lite. Vad gör ni? 
    Har ni förståelse för olyckor och tröstar/pratar eller skämtar lite om det? Eller sticker ni därifrån, och kanske hör av er senare, eller inte alls? Eller något helt annat?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mäns syn på olyckor?
  • Anonym (Skamsen)

    Kan berätta vad som hände med mitt ex. Han älskade analsex och ville ha det jämt. Jag ställde upp även om det inte är min favorit. En gång fick han rätt mycket bajs på snoppen, jag skämdes och han sa inte så mycket. Sen gjorde han slut med mig nån dag senare och vi hade inte haft sex igen. Tog ett tag att komma över det ja...

  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Skamsen) skrev 2014-11-23 11:21:46 följande:

    Kan berätta vad som hände med mitt ex. Han älskade analsex och ville ha det jämt. Jag ställde upp även om det inte är min favorit. En gång fick han rätt mycket bajs på snoppen, jag skämdes och han sa inte så mycket. Sen gjorde han slut med mig nån dag senare och vi hade inte haft sex igen. Tog ett tag att komma över det ja...


    Jag har hört talas om många liknande händelser, vilket fått mig att undra. Om det alltid varit sant eller inte, vet jag ju inte.
    Men det har ju fått mig att undra om det är så, som flertalet killar gör efter sådana olyckor.
  • Anonym (Skamsen)
    Anonym (Undrande) skrev 2014-11-23 11:28:41 följande:

    Jag har hört talas om många liknande händelser, vilket fått mig att undra. Om det alltid varit sant eller inte, vet jag ju inte.

    Men det har ju fått mig att undra om det är så, som flertalet killar gör efter sådana olyckor.


    Jag hoppas inte de flesta killar reagerar så, det vore ju för sorgligt!
  • Anonym (!)

    Väljer man att ha analsex så får man rätt och slätt räkna med bajs på snoppen.

  • Anonym (Arg)
    Anonym (Skamsen) skrev 2014-11-23 11:21:46 följande:

    Kan berätta vad som hände med mitt ex. Han älskade analsex och ville ha det jämt. Jag ställde upp även om det inte är min favorit. En gång fick han rätt mycket bajs på snoppen, jag skämdes och han sa inte så mycket. Sen gjorde han slut med mig nån dag senare och vi hade inte haft sex igen. Tog ett tag att komma över det ja...


    Vilket pucko. Ska han in där får han väl för fan ta konsekvenserna.

    Jävla porrskadade muppkillar det finns.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Undrande) skrev 2014-11-23 11:28:41 följande:
    Jag har hört talas om många liknande händelser, vilket fått mig att undra. Om det alltid varit sant eller inte, vet jag ju inte.
    Men det har ju fått mig att undra om det är så, som flertalet killar gör efter sådana olyckor.
    Jag har också varit med om att det kommit bajs på kuken vid analsex och det har känts som att jag vill skämmas ihjäl, jag tycker att jag är dum i huvudet som tyckte att det kunde vara en bra idé och jag har svårt att tänka mig att vi nånsin skulle kunna ha samma relation som tidigare igen (nejdå, ingen dramaqueen här). Nu vet jag inte exakt hur många ggr det hänt men kanske 7, med olika killar. Kan väl tillägga att det här är på 10år så även om det låter som många gånger så är det max en om året. Jag har för mig att alla utom en kille skrattade bort det/tröstade, vilket var precis vad jag behövde. Och då att han gör det ordentligt och inte "nej det gör inget" och inget mer. Den killen som inte skrattade bort det blev lika äcklad som jag och det gjorde mig nästan lite sur/arg. Jag kände att vadfan, det är ju en risk du tar och du ska supporta mig. Jag vet inte om han hade velat ses mer efter det men jag ville inte träffa honom mer iaf eftersom jag kände mig så förolämpad av hans reaktion.
  • Anonym (Skamsen)
    Anonym (Arg) skrev 2014-11-23 12:33:09 följande:

    Vilket pucko. Ska han in där får han väl för fan ta konsekvenserna.

    Jävla porrskadade muppkillar det finns.


    Verkligen. Det ironiska är att han är allmänt sedd som en schysst, feministiskt medveten kille...
  • Anonym (Jodå (kille, skriver som en tjej,lol))
    Anonym (Skamsen) skrev 2014-11-23 13:27:55 följande:
    Verkligen. Det ironiska är att han är allmänt sedd som en schysst, feministiskt medveten kille...
    Ha ha. De är fantastiska dessa feministiska analsexlovers. Anar ett visst motsatsförhållande i dessa 2 "intressen".
  • Arcnice

    Hur jag skulle reagera beror helt på situationen i övrigt, samt hur mycket urin/bajs det kommit.

    Men som andra sagt så måste man ju räkna med att man kan få bajs på sig vid analsex.


    Come with me if you want to be awsome!
Svar på tråden Mäns syn på olyckor?