• Anonym (xxx)
    Äldre 22 Nov 22:54
    11540 visningar
    35 svar
    35
    11540

    Varför har hon fått så ljusa ungar?? det är fan inte sant!!

    Mitt ex som har nyligen fått tvillingar med någon snubbe från Libanon, är fruktansvärt ljusa för att man ska tro att det kommer från en utländsk tjej. Hon är mörkhårig, brunögd, ljus till hyn och det är hennes kille med!! Barnen är blåögda och ljushåriga! 

    Är det fan MINA barn eller har hon varit otrogen??? Blir så jävla förbannad!
  • Svar på tråden Varför har hon fått så ljusa ungar?? det är fan inte sant!!
  • Äldre 22 Nov 22:57
    #1

    genetik kan vara lite lurigt - man vet ju aldrig vad man ärver från vilka förfäder!!


    Anonym (xxx) skrev 2014-11-22 22:54:46 följande:
    Är det fan MINA barn eller har hon varit otrogen??? 

    har du haft sex med ditt ex för ca 9 månader sedan? 
  • Anonym (?)
    Äldre 22 Nov 22:59
    #2

    Eftersom du funderar över om det är dina barn så antar jag att ni har hat sex så med andra ord så borde du ju veta om att hon varit otrogen (med dig), och då är det väl inte helt osannolikt att hon skulle kunna ha haft sex med någon annan också.
    Däremot så kan gener spela ett spratt och det är inte alls omöjligt att dom fått ljusare barn, även om blå ögon är ett recessivt anlag..

  • Äldre 22 Nov 23:00
    #3

    Hade du sex med henne 9 månader innan förlossningen?

    De flesta barn föds med blåa ögon, och det är först efter något år man kan se den "riktiga" färgen. Två mörkhåriga personer kan få ett ljushårigt barn. Kanske har de ljusa släktingar?

    Min man har mörkbruna ögon och svart hår. Vår dotter hade blå ögon i ca 1 år innan de ändrades till ljusbruna. Hon har blont hår.

  • Schaef­ferBoy
    Äldre 22 Nov 23:01
    #4

    Du får ju fixa genetiskt test om du hade sex med henne 9 månader sedan.

  • Anonym (xxx) Trådstartaren
    Äldre 22 Nov 23:01
    #5

    Vadå så hon kan ha släkt eller morföräldrar som har varit ljusa?? HA HA det där skitsnacket går jag inte på! 
    Tänker säga till snubben att hon har varit otrogen! Nej, inte vad jag minns. Vi gjorde slut för ca.15 månader sen. 

  • Schaef­ferBoy
    Äldre 22 Nov 23:02
    #6

    Visar det sig vara dina ungar har du ju rätt till retroaktiv föräldrapenning Flört

  • Anonym (?)
    Äldre 22 Nov 23:04
    #7
    Anonym (xxx) skrev 2014-11-22 23:01:56 följande:

    Vadå så hon kan ha släkt eller morföräldrar som har varit ljusa?? HA HA det där skitsnacket går jag inte på! 
    Tänker säga till snubben att hon har varit otrogen! Nej, inte vad jag minns. Vi gjorde slut för ca.15 månader sen. 


    Du har alltså inte hat sex med henne på 15 månader men tror du kan vara pappan?
  • Äldre 22 Nov 23:04
    #8
    Anonym (xxx) skrev 2014-11-22 23:01:56 följande:

    Vadå så hon kan ha släkt eller morföräldrar som har varit ljusa?? HA HA det där skitsnacket går jag inte på! 
    Tänker säga till snubben att hon har varit otrogen! Nej, inte vad jag minns. Vi gjorde slut för ca.15 månader sen. 


    om du har sex med henne för 15 månader sedan är det ju uppenbarligen inte dina barn - eller är du lika dålig på matte som på genetik!? 
  • Anonym (N)
    Äldre 22 Nov 23:06
    #9

    Jag är brunögd med mörkbrunt hår och dottern är riktigt blond och har ljusblå ögon, och det är garanterat mitt barn då jag fött henne..

  • Anonym (Mäh, det är ju diiiii­na barn)
    Äldre 22 Nov 23:14
    #10
    +1
    Anonym (xxx) skrev 2014-11-22 23:01:56 följande:

    Vadå så hon kan ha släkt eller morföräldrar som har varit ljusa?? HA HA det där skitsnacket går jag inte på! 
    Tänker säga till snubben att hon har varit otrogen! Nej, inte vad jag minns. Vi gjorde slut för ca.15 månader sen. 


    Men gud! Ca 15 månader sen ni gjorde slut! Självklart är det dina barn!!!! Det fattar ju vem som hÄlst!  Kräv faderskapstest! Det vet ju alla hur länge spermier kan överleva!!!!!!!!!! STYRKEKRAM! eller menar styrkekjam så klart!
Svar på tråden Varför har hon fått så ljusa ungar?? det är fan inte sant!!