• 3plusbonus

    Ni med flera barn...

    Av de jag pratat med så säger alla att när de väntade fjärde barnet så fick de symtom i princip samma stund spermien nådde ägget :)

    Hur har det varit för er?

    Jag har haft följande "krämpor" i en vecka nu ;ömma bröst, svullen/ont i magen, mår illa till och från, kissar oftare, matt i kroppen. Kan det vara graviditet? Eller är jag sjuk?

    Ibland är jag helt säker att jag "vet" vad symtomen är (trots 9 år sedan sista graviditet) ibland tänker jag att det är hemska sjukdomen C....

    Skulle isf vara min fjärde graviditet.

  • Svar på tråden Ni med flera barn...
  • Dimisi

    När jag blev gravid tredje och fjärde gången trodde jag att det var klimakteriet. Fjärde gången gick jag så långt som till vecka 7 innan jag testade, och då blev jag superförvånad.

  • 3plusbonus

    Mm....vi får väl se.

    Tänk om det är klimakteriet, 34år gammal!

    Drar ut på att testa mig, vill inte få ett felaktigt svar..

  • Jeanetteemilia

    Jag har märkt det väldigt tidigt. Är gravid med 5e nu och hade första illamåendeattacken v2+6... Håll ut några dagar och testa :)

  • Irina Jonsson

    vet ej om jag räknas som med flera, men det är min andra graviditeten o jag misstänkte på att jag blev gravid i vecka innan mina förväntade mens. därimot första graviditet jag viste inte alls om till min man hade stor dampat på mig att jag ska gå till vc o kolla upp mig, han visste att jag blev gravid med vår första barn direkt han hade sprutat, därimot viste han könet på barnet o dagen jag ska födda. jag ville inte tro på det han säger för ville inte gå i övertid, men som han hade sagt jag födde en fin pojke den 7:e april 2012. nu bara att jag gissade på att jag vart gravid på så tidigt hoppas ska inte gissa när jag födder för har ganska jobbigt med foglossning som gick aldrig över o därmed blivit värre för mig efter förlossningen o livmoders sammandragningar fast jag är bar gången v15+5 men så tidigt upplevt allt som vart jobbigt. det jobbigaste var oxå att när jag stälde in mig till mvc på v5 då hade min bm hittat blod spår i urinet, o jag hade inget täcke på urinväggsinfektioner lr ngn infektion alls, v6 i graviditeten fick jag blod som var över dan, v 8fick jag blod igen som var över dan, v9 fick blod igen men tänkte inte denna gången låta bli så åkte inte till akuten för att se med mina egna ögon att allt är som det ska, det värsta av allt är att ingen visste var kommer blodet ifrån  o de sog inte var kom blodet från på ultraljudet heller lr vad det kallas för, men yrligare blod fick jag igen v10 en till två minuters tid, o det var det sista... nu är jag bara orolig om kvinnan som säger att hon är synsk för hälsan, kunde inte ha rätt om att jag har lite gallstenar i kroppen... om blodet kunde komma ngt stans därifrån men det är som inte ont att kissa för mig... ni får ursäkta mig om jag skrev ngt stans fel lr stavade fel( gör det nu sista tiden men mina röda markeringar försvann ngt stans.)

Svar på tråden Ni med flera barn...