• Äldre 22 Nov 23:53
    4128 visningar
    26 svar
    26
    4128

    Spanking

    Hej, jag är en tjej på över trettio jordsnurr... ;) 


    Min senaste kille ville inte smiska mig i sängkammaren. Jag tycker att det är en viktig del av sexet och vill inte hamna i samma sits igen. Men, hur tidigt i dejtandet vågar man ta upp en sådan sak? 


    Längtar efter att ha en röd och varm stjärt igen...  

  • Svar på tråden Spanking
  • Anonym (minås­ikt)
    Äldre 23 Nov 00:21
    #1

    jag tycker det är bra att berätta det så fort som möjligt. så du kan bli tillfredsställd på en annan nivå

  • Äldre 23 Nov 00:39
    #2
    +1

    Att du känner dig trygg och bekväm med mannen är väl viktigt, men om du har hamnat i sänghalmen så känner du dig nog ganska så bekväm med honom så då ser inte jag någon mening i att vänta, så fega inte, lika bra att få det gjort.

    Men om jag får ställa en motfråga, vad exakt vinner du på att inte fråga en kille du gillar en sådan sak tidigt?

    Vill du vänta ut honom och hoppas på att han tar det initiativet? Om han inte gör det så kommer du ju få föreslå att han spankar dig i vilket fall som helst, enda skillnaden är att du har slösat bort tid då och att ni haft sex där du har saknat en ingrediens i ditt sexliv som du tänder på.

    Var inte blyg eller rädd för att föreslå saker med en man du gillar och litar på, att kvinnor tar imitativ är hett. Sedan kanske man inte nödvändigtvis gillar saker som ens partner föreslår och då är det ju inte mer med det, det får man ju bara köpa, duger inte det så får man söka lyckan någon annanstans.

  • Anonym (Ander­s)
    Äldre 23 Nov 03:19
    #3

    Jag kan se till att du får en röd och varm röv igen ;)

  • Äldre 24 Nov 08:35
    #4

    Tror att det är bäst att ta upp det tidigt, så slipper man besvikelsen. 

  • Underh­ill
    Äldre 24 Nov 09:06
    #5

    Håller med...ju tidigare desto enklare.


    E vi överens så kör vi
  • Anabol­akille­n
    Äldre 24 Nov 09:35
    #6
    -1

    Bra om du berättar om din sjuka böjelse direkt så din kille kan lämna dig.

  • Anonym (minås­ikt)
    Äldre 24 Nov 18:35
    #7
    +1
    Anabolakillen skrev 2014-11-24 09:35:48 följande:

    Bra om du berättar om din sjuka böjelse direkt så din kille kan lämna dig.


    det är inte direkt sjukt att vilja bli smiskad. det är väldigt vanligt bland människor. det är ju nästan lite konstigt att inte vilja bli detFlört
  • Pillar­e
    Äldre 24 Nov 18:39
    #8
    GillaJobb skrev 2014-11-22 23:53:59 följande:

    Hej, jag är en tjej på över trettio jordsnurr... ;) 

    Min senaste kille ville inte smiska mig i sängkammaren. Jag tycker att det är en viktig del av sexet och vill inte hamna i samma sits igen. Men, hur tidigt i dejtandet vågar man ta upp en sådan sak? 

    Längtar efter att ha en röd och varm stjärt igen...  


    Skicka ett meddelande :-P
  • Äldre 25 Nov 18:25
    #9

    Ett utmärkt sätt att inte bli besviken över din stjärts färgnyanser är att dejta mig.

    Skämt och sido. Det är väl en lämplig sak att indikera när allt annat kring sex bollas liksom.

  • Anonym (Dokto­rn)
    Äldre 25 Nov 18:35
    #10

    Personer som vill ge eller ta smisk lider av nån form av störning.
    Ofta förknippat med något psykiskt trauma från barndomen.

    Det är en perversitet som TS ger uttryck för och något hon borde söka hjälp för.

Svar på tråden Spanking