• Anonym (LillaO)

    Ska jag vänta eller fortsätta?

    Hej! 
    Jag och min sambo försöker sedan två månader tillbaka att få ett syskon till våran son, allting har känts helt rätt fram till idag. Jag blev helt plötsligt osäker, vill jag kanske ge våran son all tid i världen och förbli mamma till bara ett barn och inte mamma till flera? Vi har alltid drömt om många barn och genomgått ett missfall som tog hårt på oss. 


    Men nu tänker jag att det kanske är bättre för sonen att vara ensambarn och inte få ett syskon?

    sonen kommer att vara runt 2 om vi lyckas bli gravida snart! 

    Vad hade du gjort? Väntat eller fortsatt att försöka?

  • Svar på tråden Ska jag vänta eller fortsätta?
  • Isola80

    Det kan väl bara ni veta? Vad spelar det för roll vad andra tycker?

    Men det är väl bara att se sig omkring, de flesta skaffar syskon. Mina barn är det 2,5 år emellan och de leker hela dagarna. Tänk om de inte haft varandra. Så om inte för din skull så för ditt barns. Fy vad tråkigt att växa upp ensam.

  • Anonym (LillaO)
    Isola80 skrev 2014-11-23 01:15:24 följande:

    Det kan väl bara ni veta? Vad spelar det för roll vad andra tycker?

    Men det är väl bara att se sig omkring, de flesta skaffar syskon. Mina barn är det 2,5 år emellan och de leker hela dagarna. Tänk om de inte haft varandra. Så om inte för din skull så för ditt barns. Fy vad tråkigt att växa upp ensam.


    Självklart, ville mer ha svar på vad personerna som svarar i tråden skulle göra och inte vad jag ska göra.
  • Miss P

    Följ ert hjärta... det brukar jag göra... Själv kommer jag bara att få ett barn i mitt liv.. Eller bara och bara....  Jag är lycklig för det barnet som kommer och är beräknat till den 26 december :)Hjärta

Svar på tråden Ska jag vänta eller fortsätta?