• Singoalla

    Killar och män, ge mig råd i dejtingdjungeln!

    Killar och män, jag vill förstå hur ni fungerar!

    Jag är en singelkvinna på 37år som har lite svårt att vänja mig vid dagens dejting värld. Det är stor skillnad att dejta nu mot när jag var under 30. Förut, innan 30 och innan jag fick ett barn. Då blev det nästan alltid seriöst, nu är det mer regel att jag träffar på någon mindre seriös man.

    Jag vet att jag ser bra ut, tror faktiskt jag ser bättre ut nu än när jag var yngre, eftersom jag alltid sett mkt yngre ut än jag är. Killarna som jag träffar tror alltid jag är kring 27 år.

    Varför är det så stor skillnad nu mot förr tror ni?

    Är det att jag nu har barn? Är jag för gammal? Är det för att jag bor i storstad nu, förut mindre stad?

    Skulle behöva tips och råd, för något är det jag missar i dagens dejtingvärld, jag vet att jag är en bra tjej!

  • Svar på tråden Killar och män, ge mig råd i dejtingdjungeln!
  • Ful Anka

    Hur menar du nu? Du väljer väl själv ut vilka du vill träffa och försöka lära känna. Märker du inte redan på en första kontakt om någon är seriös eller inte? Eller tror du att alla är lika seriösa som du?? Då får du nog tänka om i så fall, tyvärr....


    This is my life and I don't care
  • Ful Anka
    Singoalla skrev 2014-11-23 11:14:05 följande:

    Jag har nog lite svårt att läsa av det....... Hur läser man av sånt?


    Om det är så tycker jag att du ska be någon god vän att välja ut vilka du ska välja att träffa och lära känna.
    This is my life and I don't care
  • sportpappa

    Berättar du för dem från början att du söker något seriöst? Har du tagit reda på om de söker något seriöst?

Svar på tråden Killar och män, ge mig råd i dejtingdjungeln!