• Anonym (Ledsen)

    Hon tror att jag vänstrar, hjälp

    Hejsan

    Min sambo är arg sedan ett par dar, hon misstänker att jag har någon vid sidan av, vilket inte är sant. Hon är vanligtvis inte svartsjuk och misstänksam men jag tror att det ev hör ihop med att hon är gravid (första) och jag vill bara att vi ska kunna släppa händelsen så snabbt som möjligt för detta förpestar tillvaron. Är egentligen arg men försöker att vara förstående, börjar gå sisodär.

    Hon skulle tvätta häromdagen, ett gäng av våra t-shirts, och när hon ska ta ut tvätten så ser hon en liten hårnål med någon rostig strassgrejj inne i trumman. Den är absolut inte hennes enligt henne....och inga gäster har tillgång till tvättkorgen i sovrummet eller till badrummet med tvättmaskin (ev gäster använder alltid den i hallen). Jag har ingen aning om hur skiten hamnat där och nu går hon runt och surar sedan flera dagar...Vi har bara använt tvättmaskinen ca 5 gånger (begagnad maskin), tyckte det var så gött att ha en egen äntligen, men känner nu bara hat mot den och funderar på att kasta genom fönstret och återgå till handtvätt :(

  • Svar på tråden Hon tror att jag vänstrar, hjälp
  • Kary

    Är ni helt säkra på att den inte låg med när ni köpte tvättmaskinen då? 

  • Anonym (lite knäppt)

    Jag tycker att du inte kan ursäkta din sambo med att hon är gravid, om du säger att du inte vet var den kommer ifrån så får väl hon acceptera det (hade jag gjort om min sambo sa det)....kan ju ha kommit från var som helst/ fastnat etc....hade väl vart skillnad om det vore ett par stringtrosor

  • Anonym (Ledsen)
    Kary skrev 2014-11-23 11:24:47 följande:

    Är ni helt säkra på att den inte låg med när ni köpte tvättmaskinen då? 


    Jag är ingen tvättmaskinexpert men jag testsnurrade trumman då vi köpte den och det lät inget av något löst i alla fall :(
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (lite knäppt) skrev 2014-11-23 11:34:52 följande:

    Jag tycker att du inte kan ursäkta din sambo med att hon är gravid, om du säger att du inte vet var den kommer ifrån så får väl hon acceptera det (hade jag gjort om min sambo sa det)....kan ju ha kommit från var som helst/ fastnat etc....hade väl vart skillnad om det vore ett par stringtrosor


    Jo jag vet men hon brukar aldrig vara svartsjuk annars och jag försöker vara förstående för att hon har det tufft i sin graviditet
  • Anonym (Jodå)

    Lätt att den är från förra ägaren.

    Oh the humanity.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Jodå) skrev 2014-11-23 12:28:16 följande:

    Lätt att den är från förra ägaren.

    Oh the humanity.


    Ja det kanske är möjligt i alla fall....var det första jag föreslog för damen i fråga men hon menade att då hade hon ju sett/hört den innan...suck, vill bara ha en lugn söndag innan jobbvecka ;)
  • Anonym (Jodå)

    Klart den kan fastna i trumman. Massa hål. Inte så lätt o se liksom.

  • Anonym (lm)

    Jag var med om något liknande i somras. Tjejen hade varit bortrest över helgen och när hon kom hem hittade hon ett obekant läppstift under skohyllan på hallgolvet. Behöver knappast säga att det tog hus i helvete och saken blev inte bättre av att jag samma helg hade deltagit i en barndomskompis svensexa som jag dessutom lämnade tidigare pga en blixtrande migrän, alltså inget alibi för resten av kvällen och natten.

    Det tog nästan en vecka att övertyga henne om min oskuld. Måste medge att det måste sett väldigt illa ut ur hennes synvinkel, men jag vet ärligt ännu inte idag varifrån det jävla läppstiftet kom.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (lm) skrev 2014-11-23 12:55:17 följande:

    Jag var med om något liknande i somras. Tjejen hade varit bortrest över helgen och när hon kom hem hittade hon ett obekant läppstift under skohyllan på hallgolvet. Behöver knappast säga att det tog hus i helvete och saken blev inte bättre av att jag samma helg hade deltagit i en barndomskompis svensexa som jag dessutom lämnade tidigare pga en blixtrande migrän, alltså inget alibi för resten av kvällen och natten.

    Det tog nästan en vecka att övertyga henne om min oskuld. Måste medge att det måste sett väldigt illa ut ur hennes synvinkel, men jag vet ärligt ännu inte idag varifrån det jävla läppstiftet kom.


    Samma sak fast kanske ännu värre!! Det är väldigt obehagligt att bli oskyldigt anklagad...

    Det där läppstiftet kan ju ha legat där i evigheter, tappad ur vän/släktings jackficka
Svar på tråden Hon tror att jag vänstrar, hjälp