• VanillaCoke

    Stegring på Gravtest?

    BÖR man se en tydlig stegring på grav test?
    De två blå överst skiljer 4 dagar emellan men de är lika starka, bör jag bli orolig?

  • Svar på tråden Stegring på Gravtest?
  • Anonym (M)

    Nej du behöver inte vara orolig.

    De mäter inte exakt och de kan inte bli mycket starkare än så.

    Grattis :)

  • VanillaCoke

    Det senaste är det som är högst upp (tror jag!) blandade ihop dom, men tycker ändå de ser likadana ut till färgen.

    Har nämligen sett ett test som en kompis tagit, iof ett annat märke men där var båda strecken JÄTTE starka.

    Är så svårt att inte oroa mig, för allt! :P

  • Anonym (M)

    Mina test blev svagare vissa dagar också. Var skitskraj! Hänger på testet, hur mycket du druckit osv. Men jag är i vecka 40 nu så verkar ha funkat bra. :)

  • VanillaCoke
    Anonym (M) skrev 2014-11-23 15:56:32 följande:

    Mina test blev svagare vissa dagar också. Var skitskraj! Hänger på testet, hur mycket du druckit osv. Men jag är i vecka 40 nu så verkar ha funkat bra. :)


    Hur såg dina symtom ut i början av graviditeten? Minns du det?

    Jag är tidigt (4+4) har haft jätte ont i brösten o varit jätte trött. Fortfarande samma men inte alls lika ont i brösten längre.
  • Anonym (M)
    VanillaCoke skrev 2014-11-23 16:20:17 följande:

    Hur såg dina symtom ut i början av graviditeten? Minns du det?

    Jag är tidigt (4+4) har haft jätte ont i brösten o varit jätte trött. Fortfarande samma men inte alls lika ont i brösten längre.


    Först hade jag bara mens-känsla i en dryg vecka eller så, sen kom trötthet och lite yrsel. Dröjde nog till vecka 9-10 innan illamående kom. Men det jag minns starkast är att symptomen kom och gick så ena dagen mådde jag SÅ bra, och två dagar senare låg jag och skakade i sängen.
Svar på tråden Stegring på Gravtest?