• Äldre 23 Nov 16:33
    2540 visningar
    6 svar
    6
    2540

    Min sambos fetisch

    Jag vet inte vad jag ska göra. Hjälp mig. Min sambo har en udda fetisch. Han vill knulla mig i röven och sen vill han ha en avsugning. Jag tycker att detta är förnedrande men ställer ändå upp eftersom jag älskar honom. Min sambo påstår att detta är vanligt i nordafrikanska länder. Är detta sant? Vet inte vad jag ska göra.

  • Svar på tråden Min sambos fetisch
  • Anonym (nej)
    Äldre 23 Nov 16:36
    #1

    nej har haft sex med några olika nordafrikanska män och aldrig varit med om det, däremot en svensk kille som ville de men de sa jag nej till. ditt val så de bestämmer du om du vill eller ej.

  • Äldre 23 Nov 16:38
    #2

    INGEN ska kunna tvinga/övertala nån att göra nånting man inte vill!

    Fyfan vad äcklig fetisch!

  • Anonym (Grisi­gt!)
    Äldre 23 Nov 17:26
    #3

    Jag skulle kräkas bara av att få frågan! Nej han kanske skulle testa att bli tagen i röven med en strap on och sedan suga på den!!! Det tycker jag att du ska erbjuda!!!!

    Då leker ni ju men med sambon som knulldocka!

    Du ska ALDRIG ställa upp när det känns fel!

  • Anonym (men hallå!­)
    Äldre 23 Nov 17:29
    #4

    Ja det hade han fått leta reda på nån annan idiot som ville ställa upp på om det vore jag...

  • Anonym (fenom­enet)
    Äldre 23 Nov 19:25
    #5

    Sådär, då har jag läst färdigt för idag. Ha en trevlig kväll allihop.

  • Anonym (---)
    Äldre 23 Nov 22:05
    #6

    Jag har varit med om precis samma sak fast tvärtom. Ganska osexigt tycker jag.

    En gång när jag satte på frugan i tvåan när hon stod framåtlutad mot köksbordet vände hon sig plötsligt om och gick ner på knä och började suga av mig. Ingenting jag gick igång på, men om hon ville prova så -Varsågod!

    Efter en stunds sugande ställde hon sig upp och styrde in den i tvåan igen. Också upprepade hon samma manöver 5 ggr som att hon verkligen gillade det. Sedan ville hon kyssas, men -Nej tack!

    Det finns gränser för hur långt man är beredd att gå för att göra sin partner tillfreds. Hon förstod nog vad jag tyckte för det har aldrig hänt igen.

Svar på tråden Min sambos fetisch