• Anonym (undrar)

    Är detta otrohet?

    Om man pussar sin väninna på munnen på fyllan?

    Och sen att denne säger att man är flörtig?

    Har sån ångest.Detta hände för ett par veckor sedan och är rädd att det kommer ut och att min man kommer att lämna mig.....

  • Svar på tråden Är detta otrohet?
  • Anonym (undrar)

    Jag lutade mig fram och hon med...så hon ville ju med...

    Men denna ångest!!!!

    Nej vi använde inte tungan.

    Men det var en väldigt mjuk puss..så...

  • Anonym (BosseLarsson)

    Nja, nu blir det kanske dubbelmoral men jag skulle ha svårt att se att en puss på fyllan med en av samma kön skulle vara otrohet. Det förutsätter i och för sig att du i vanliga fall är heterosexuell, är du inte det blir det lite snårigare.

  • Anonym (undrar)
    Anonym (BosseLarsson) skrev 2014-11-23 17:59:46 följande:

    Nja, nu blir det kanske dubbelmoral men jag skulle ha svårt att se att en puss på fyllan med en av samma kön skulle vara otrohet. Det förutsätter i och för sig att du i vanliga fall är heterosexuell, är du inte det blir det lite snårigare.


    Hur då snårigare?
  • kanalltidblibättre

    Ähh, min sambo grovhånglade med en tjej när vi var ute utan att jag visste det först. Och hon har dessutom legat med henne tidigare.
    Tycker inte du ska hetsa upp dig för en puss. Speciellt med en väninna. Det kan ju knappast vara något som konkurrerar med din man. Eller?

  • missan75

    Men snälla, tror du din man lämnar dig för att du pussat en vännina på munnen? Du kan väl inte mena allvar.

  • Anonym (BosseLarsson)

    Tänkte att då kan det vara en potentiell konkurrent till din kille vilket kanske inte är lika populärt som att du enbart fyllehånglade med din tjejkompis.

  • Anonym (undrar)
    missan75 skrev 2014-11-23 18:29:08 följande:

    Men snälla, tror du din man lämnar dig för att du pussat en vännina på munnen? Du kan väl inte mena allvar.


    Han har sagt att han lämnar mig om jag kysser någon annan eller tar dem på brösten tex.

    Och en puss är ju som en kyss fast utan tunga..
  • Anonym (undrar)

    Har berättat nu och han blev sur och sa"jaha nu vet jag att det är ok". .han sa att och nu vet jag att det är ok att jag får pussa andra tjejer med

    NEJ sa jag!!!!motsatta könet är väl fan annorlunda sa jag.

    Känner mig fruktansvärd psykiskt nu.....

Svar på tråden Är detta otrohet?