• Anonym (Våldtagen)

    Varför kommer det tillbaka nu?

    Vad ska man göra när gamla saker man förträngt börjar komma upp till ytan? Jag är idag 30 år, har fast jobb, man och barn.

    När jag var tonåring levde jag riktigt struligt. Festade, struntade i skolan och tog diverse droger. Jag umgicks väldigt mycket med en tjej som var lika strulig som mig, hon fixade alltid droger av olika män. Det var först efteråt jag förstod vad hon gav dessa män i utbyte. En kväll sa hon att vi skulle träffas, vi skulle bara hämta en sak innan vi skulle dra vidare på nån fest. Jag minns inte allt, det är på vissa ställen helt svart men jag blev iaf inlåst och extremt grovt våldtagen. Den här tjejen fick pengar och droger för att ha "gett" mig till dom här männen.

    NU när livet är bra kommer allt tillbaka, varför? Vill bara glömma. Har panikångest, kan knappt jobba. Minns bara hur jävla äckliga dom var. Och hur kunde hon låta dom göra så?

    Hur ska jag göra för att släppa detta?

    Att anmäla var utesluter pga hot då, nu är det ändå försent. Men de finns därute någonstans dessa män, och det kryper i kroppen på mig att de får gå ute i det fria.

  • Svar på tråden Varför kommer det tillbaka nu?
  • SIN74

    Beklagar verkligen det du behövt uppleva. Av tidigare trådar på fl så kan man sammanfatta att oavsett om det är försent så ska man anmäla och försöka hitta någon bra att prata med. Detta för att komma vidare och inte leva i det hela tiden. 

    Att hon gjorde som hon gjorde förklaras kanske av det drogberoendet. Folk kan göra de mest besynnerliga saker för sina beroenden. 

    Hoppas att du får den hjälp du behöver för att gå vidare och att dessa män må brinna i helvetet för vad de gjort. 

  • lilith88

    Har du konfronterat tjejen? Drogberoende eller ej, det hon gjorde var inte bara vidrigt utan grovt brottsligt. Skulle kunna räknas till medhjälp till olaga frihetsberövande, människohandel och våldtäkt. 

    Givetvis är männen ännu mer skyldiga, men din fd "kompis" är inte oskyldig.

  • Anonym (Våldtagen)

    Tack för svar! Ja, jag har funderat mycket på att anmäla i vilket fall. Problemet är att dessa inte är att leka med, jag vill inte skriva för mycket här men dessa män tog hit tjejer från andra länder och låste in dom i lägenheter de hyrde eller ägde. Tjejens farbror var en ganska stor del i detta och jag träffade några av tjejerna som hastigast.

    Helt sjukt och varför sa man inget då? Nej, jag var inte alls gammal och vågade inte. Tjejen var några år äldre än mig.

    Nu undrar jag om dessa tjejer lever och mår så fruktansvärt dåligt när jag tänker på allt.

  • Anonym (Våldtagen)

    Jag blev aldrig mig lik efter det hade hänt, jag tog mig hem iaf och tjejen ringde och plingade på hos mig flera gånger. Jag pratade aldrig med henne igen. Hon eller männen la dock hotbrev i min brevlåda och jag tror förvisso att jag skrev ett sms till henne att jag aldrig skulle nämna något om det som hänt.

Svar på tråden Varför kommer det tillbaka nu?