• Anonym (Tröttsamt!)

    Jag är så trött på att alla säger att MIN kille är otrogen mot mig?!

    Jag är så trött att jag inte orkar mer. Det enda jag hör är rykten om att min kille är otrogen mot mig. Om detta är sant så går jag under jorden och skaffar mig aldrig mer ett förhållande! Jag har blivit bedragen så jävla många gånger av killar...och den här gången när jag träffat "Adam" så känner han så rätt. Jag är så lycklig med honom att jag i fram tiden till och med vill bilda familj med honom (nu är vi ganska unga dock). Men det känns som att alla påstår att han är otrogen bara för att jag blivit bedragen under alla mina andra förhållanden...och de nu tänker "han bedrar henne också säkert".

    En gång när jag va ute med "Adam" och min tjejkompis så stod vi och väntade på tunnelbanan i kista. Då sa hade det gått förbi en tjej med bra kropp när vi stod där. Tydligen hade, enligt min tjejkompis, "Adam" "checkat in" tjejens rumpa och följt den med blicken under tiden jag inte såg. Detta skrev min tjejkompis till mig på sms ganska så direkt så han inte skulle höra. Då lär jag läste sms-et frågade jag honom om han hade spanat in tjejen. Då sa han att han inte gjorde det, utan han tittade bara mot henne för att han tyckte synd om henne för att det hängde en lös tråd från hennes ficka. Han sa att han tittade av medlidande syfte och jag tror på honom! Jag tror inte han skulle titta på henne sexuellt, för jag har ju också bra kropp... det har han själv sagt att jag har.

    Sen har det även spridits rykten från när han en gång var ute och festade. Jag var inte där, men tydligen så var några kompisar till mig där och festade på samma klubb. Då hade tjejerna sett honom dansa med en annan tjej... enligt dem, väldigt "intensivt" och "sexuellt". Han skulle, enligt dem, ha smekt henne och massa annat när de dansade, och de dansade väldigt nära, och de var "på" varandra hela kvällen. När jag konfronterade honom sa han att detta inte alls stämde. Han sa att han bara övade på att dansa, och att han ville bli en bra dansade när han och jag festar. När jag frågade honom varför de var "på" varandra så sa han att det var hans kusin och att de är som syskon. Jag har aldrig träffat hans kusin, men han sa att hon hade varit på besök, men att hon i själva verket bor i Göteborg. Jag kan inget annat än tro honom. Jag tror inte han skulle bete sig så illa mot mig som mina vänner sa. Det kan säkert ha varit så att han bara ville öva för att bli en bra dansare. För om jag inte mins fel så sa han en gång för länge sen till mig att han inte är så bra dansare. Så jag tror honom.

    En annan gång hade han tydligen, enligt en badvakt som jag känner, hånglat med en tjej i simhallen. När jag fick reda på detta tänkte jag att detta kan man ju inte ha ursäkter för. Så jag pratade med honom och grät. Han svarade då att det stämde att de hade hånglat. Men han sa att det inte skedde med avsikt, utan att de bara råkade hångla. När jag frågade hur detta skedde så sa han att de tillsammans hade simmat på äventyrsbadet och att de i och med det kom nära varandra... och då blev det bara så att deras munnar möttes och de hånglade. Så sa han. Han sa att det inte skedde så lång tid, men han lovade samtidigt att de inte smekte i varandras kroppar och att det därför inte var otrohet. Så jag tror på honom. Det hade kunnat hända vem som helst. Jag tycker i och för sig inte det är okej att hångla med folk, men nu har han ju erkänt och även förklarat för mig att detta inte skedde med flit och att det egentligen kanske var lite dumt att det blev som det blev.

    Vi älskar varandra. Det känns bara så jobbigt att det går rykten här att "Adam" bedrar mig hela tiden. Kanske har de sett saker som verkar skumma...men han har ju haft en tydlig orsak varje gång. Dessa personer som snackar skit har ju inte sett mina och "Adams" lyckliga stunder ihop! Vi är ett starkt par och han har sagt att han älskar mig osv. Vet inte vad jag ska göra för att få stopp på de här ryktena!?!

  • Svar på tråden Jag är så trött på att alla säger att MIN kille är otrogen mot mig?!
  • Anonym (Tröttsamt!)
    Tecum skrev 2014-11-23 19:18:22 följande:

    Att du orkar skriva en så långt inlägg bara för att provocera...


    Kan du inte komma med något bättre så behöver du inte skriva i min tråd! Och det heter inte "en så långt inlägg"...det heter "ETT så långt inlägg".
  • lizanilander

    Oj.....vad tråkigt och jobbigt allt detta låter. För det första så sker inte en kyss "bara sådär"/"utan flit", klart som fasen man är medveten om vad man gör, speciellt i ett nyktert tillstånd. Tyvärr har man hört dessa ursäkter många, många, många gånger utav killar/tjejer som faktiskt är otrogna. Det låter inte riktigt ärligt i våra observerande öron. Självklart tror du honom, du älskar ju honom och visar tillit, och man kan alltid hoppas på att det var hans kusin han dansade med. Jag tror inte du blir klokare av att folk skriver till dig såhär heller, i slutändan är det du som känner och bestämmer vad som händer med et förhållande. Tror du honom så får du väl slå dövörat till när du hör dessa rykten, tror du honom inte så får du ju besluta om du vill leva med honom ändå, eller inte. Tråkig situation oavsett och jag hoppas du inte blir lurad igen. Mvh

  • Anonym (01)

    Hej på dig tjejen,

    Som du beskriver allting så för min del låter absolut inte som om det är ett rykte utan som att han verkligen är otrogen mot dig.!

    Så mitt tips till dig är att fundera på vad skulle du göra den dagen då du kommer att ta han på bar gärning ?
    Vad gör du då ?

    Lever ni ihop ?

    Du är väldigt ung och har hela framtiden framför dig, så tänk på vad du vill göra med din framtid istället för att slösa den på en person som inte har respekt för dig, han går ju ut och festar utan dig !!

    Tänk objektivt istället för att ha tunnel seende

    Lycka till

  • Moolie

    Ni verkar vara väldigt unga. Det finns SÅ många fina killar där ute som skulle passa dig bättre!

  • Anonym (gullan)

    Jag tycker de e dööjobbigt när jag åker o simmar (som jag gör varje vecka) då det är så trångt för varje gång kysses ja med minst 2-3 män då dom råkar komma så nära mig...irriterande. Suck.

Svar på tråden Jag är så trött på att alla säger att MIN kille är otrogen mot mig?!