• Vilsentjej

    Vad passar jag som?

    Har ni gjort två inlägg och fick sedan ett meddelande av en snäll person som sa att jag hade råkat göra diskussionen stängd? Ha tålamod, är ny och försöker fortfarande att lista ut hur man gör, vet någon hur man raderar trådar säg gärna till!


    Hej allihopa. Jag går mitt sista år på gymnasiet och har nu insett efter tre år att jag har valt fel inriktning. Jag valde vård&omsorg eftersom jag ville bli läkare eller kirurg. Ja så efter dessa tre år och efter våra tre praktiker vill jag inte jobba inom vården. Jag är totalt värdelös när det kommer till det. Jag har alltid haft min framtidsplan och nu när jag inser att det inte kommer bli så, börjar jag få panik. 


    Jag är en spontant, kreativ, social och driven tjej. Har ett stort intresse för mode och är väldigt insatt i mode världen och även i youtube världen. Jag skulle vilja ha ett bra betalt jobb, högre lön än strandad lönen. Har många kreativa idéer och vill (Ska) gå långt med det jag jobbar med. Förstår ni på ett ungefär? 


    Så frågan är, vad passar jag som? har gjort en miljon olika tester och inget har passat min smak. 

Svar på tråden Vad passar jag som?