• Anonym (Kille)

    Stör mig på att min tjej liknar Jafar från Aladin

    Jag har en tjej som jag varit tillsammans med i snart 2 år. Jag älskar henne osv, men nu har hon börjat "göra om sitt utseende" till något jag inte uppskattar. Innan var hon brunhårig. Hon har bruna ögon. Nu har hon färgat håret till nästan svart. Hon brukar även sminka sig ganska mycket.

    Hon börjar likna Jafar från Aladin. Jag har tyckt det sedan hon började förändra sig. Jag har många gånger velat säga till henne att jag inte uppskattar hennes nya stil men inte vetat hur jag ska lägga fram det...

    I går innan vi skulle festa var vi hemma hos henne. Vi skulle förfesta och då hade hon fixat sig igen ganska osmakligt mycket. Då kan jag inte hålla mig efter två glas vin så jag sa att hon liknar Jafar från Aladin i hennes nya look. Hon frågade vad jag menar och blev jättearg och sur på mig. Försökte förklara men hon bara tittade rakt fram och blev sur. Sedan gick hon in på toa och slängde massa vatten på sitt ansikte och kommit skrikandes "så, är jag bättre nu?!" Hennes maskara bara rann och håret blött. Jag sa då att hon skulle lugna sig osv. Men då körde hon ut mig.

    Idag gick jag hem till henne och ville be om ursäkt. Vi sitter där och kramas en stund.

    Sedan när vi hade löst allt så pratade vi normalt. Hon skulle skicka en länk till min mobil och då när jag får sms-et från henne så ser hon att hon heter "Jafar" på min mobil. Detta fick henne att i princip gråta. Eller hon hade tårar i ögonen iaf såg det ut som.

    Hon ville att jag skulle gå ut...igen. Så nu är jag hemma och hon svarar inte ens på mina sms. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Stör mig på att min tjej liknar Jafar från Aladin
  • Anonym (Kille)
    LaLola skrev 2014-11-23 21:59:34 följande:

    Vad du ska göra?

    Kissa o gå o lägg dig.

    Det är skola i morron.


    Jag läser på universitet och jag har ingen skola imorgon. Om inte du vill tillföra något i min tråd istället för tramsa så kan du låta bli tack. Alla lever inte ett problemfritt liv som du.
  • taquine
    LaLola skrev 2014-11-23 21:59:34 följande:
    Vad du ska göra?

    Kissa o gå o lägg dig.
    Det är skola i morron.
    Ja precis Och glöm inte tänderna ..
    Goodness me
  • LaLola
    Anonym (Kille) skrev 2014-11-23 22:01:58 följande:
    Jag läser på universitet och jag har ingen skola imorgon. Om inte du vill tillföra något i min tråd istället för tramsa så kan du låta bli tack. Alla lever inte ett problemfritt liv som du.
    Ja det gör du säkert....Sov gott.
  • Anonym (Kille)

    Fan vad jag stör mig på att vuxna tanter som ni ska behöva förstöra trådar. Visa lite respekt till folks problem genom att inte svara om ni ska hålla på att fjanta er

  • taquine
    Anonym (Kille) skrev 2014-11-23 22:57:23 följande:
    Fan vad jag stör mig på att vuxna tanter som ni ska behöva förstöra trådar. Visa lite respekt till folks problem genom att inte svara om ni ska hålla på att fjanta er
    .-o OK , förlåt Nu ska den vuxna tanten snart sova .. Är nog för gammal för att veta vem Jafar är , men lycka till och hoppas någon som gillar Disney? filmer kan svara dig 
Svar på tråden Stör mig på att min tjej liknar Jafar från Aladin