• kattenlisa

    hur såra en kille?

    En kille har sårat mig fram o tillbaka i 3 år.
    Nu är jag på hämndstigen, ÄNTLIGEN.
    Det är mitt ex, har har vart otrogen, elak, respektlös, omogen och rent ut sagt ett svin. Men jag har vart för blind och kär. Hur kunde jag va de i en sån skitstövel?
    Nåväl, han hatar när jag ignorerar han, de vet jag. Men jag vill göra nåt värre nu. Som gör ont i honom. Tacksam för svar o ideer ????????

  • Svar på tråden hur såra en kille?
  • Medlem3

    Ha kontakt med honom samtidigt som du tar hand om dig själv å han ser det och får jättemycket känslor för dig
    sedan dejtar du ngn & börjar prata om den nya med ditt ex
    han kommer bli galen hahahaha
    sedan, om du är redo kan du typ lätt bryta kontakten med hnom... säga typ "vi har glidit isär... jag är lycklig nu, hoppas du också är det. ha det bra" haha

  • kattenlisa
    Medlem3 skrev 2014-11-24 02:42:27 följande:

    Ha kontakt med honom samtidigt som du tar hand om dig själv å han ser det och får jättemycket känslor för dig
    sedan dejtar du ngn & börjar prata om den nya med ditt ex
    han kommer bli galen hahahaha
    sedan, om du är redo kan du typ lätt bryta kontakten med hnom... säga typ "vi har glidit isär... jag är lycklig nu, hoppas du också är det. ha det bra" haha


    Tack så jääääättemycket! Haha jag ska försöka me dedär :D
  • Miss P

    Tycker att du fått ganska bra råd än så länge... Det jag hade gjort är att när ni hade bestämt att ses så hade jag typ 30 min innan ställt in. När ni ses så hade jag pratat med en vän och ni hade messat under tiden du träffar honom...

  • Igge

    Är ni allihop helt störda?
    Glöm honom och gå vidare. Förstår inte varför du har behov av att såra någon? Visst verkar han vara en idiot men ändå.

    Blind och kär, skyll på det.

  • kattenlisa
    Igge skrev 2014-11-24 12:07:06 följande:

    Är ni allihop helt störda?
    Glöm honom och gå vidare. Förstår inte varför du har behov av att såra någon? Visst verkar han vara en idiot men ändå.

    Blind och kär, skyll på det.


    Och du likaså :)
  • Miss P
    Igge skrev 2014-11-24 12:07:06 följande:

    Är ni allihop helt störda?
    Glöm honom och gå vidare. Förstår inte varför du har behov av att såra någon? Visst verkar han vara en idiot men ändå.

    Blind och kär, skyll på det.


    Ibland kanske man vill hämnas lite... Dock är jag inte själv hämndlysten..men ja jag har skrivit här till TS vad hon kan göra...
  • Medlem3
    kattenlisa skrev 2014-11-24 07:32:50 följande:
    Tack så jääääättemycket! Haha jag ska försöka me dedär :D
    styrkekramar om ngt går fel - man vet aldrig med idioter! Ta hand om dig :)
Svar på tråden hur såra en kille?