• Anonym (whatwhocareswhat)

    jag har haft sex med alla mina tjejkompisar

    Hej!

    Jag är så dum. Innan jag blev tillsammans med min sambo så umgicks jag alltid med några tjejer. Grejen är att min flickvän är otroligt svartsjuk och hon tillåter mig inte vara vän med dem pågrund av att jag har gjort något sexuellt med alla dem. Finns det något jag kan göra eller är det bara att acceptera det?

  • Svar på tråden jag har haft sex med alla mina tjejkompisar
  • Anonym (whatwhocareswhat)

    Jag är tjej. Btw

  • Anonym (Hmm)

    Ställ ett ultimatum till henne får du inte umgås med dina kompisar så ska inte hon heller få göra det.

  • Anonym (what?)

    "Acceptera"?

    Handlar väl snarare om att låta bli för att visa hänsyn för din tjej. För att hon tycker det är jobbigt.

    Men du kan ju alltid välja vännerna istället för henne. Hon kan inte tvnga dig.

  • Anonym (.)

    Jag skulle inte vara ok med att min sambo umgicks regelbundet med sina gamla ligg, men det är ingenting jag kan styra. Jag förväntar mig ändå att vi lever i ett parförhållande där vi tar hänsyn till varandra. Om min sambo skulle förvänta sig att de kompisarna skulle komma innanför dörren hemma hos oss eller att jag skulle behöva umgås med de människorna, hade ett krig urartat.

    Du får välja vad du tycker är bäst. Personligen så skulle jag se efter vänner på annat håll. De flesta vänner kommer och går, förutom ett fåtal som man t.ex känt sedan barndomen. Om de är riktigt bra vänner, så kanske de är värda att hålla kvar i, men du får tänka på att inte glömma bort din flickvän i processen. Kompromissa om en lösning som känns bra för er båda. 

  • Anonym (whatwhocareswhat)

    Tack för alla svar.. Ja jag har ju accepterat det nu. Men börjar känna mig rätt instängd då jag inte har någon vän kvar. Jag skulle aldrig vara otrogen på något sätt. Det beteendet har jag växt ur. Men tack iallafall.

  • Anonym (whatwhocareswhat)
    Anonym (what?) skrev 2014-11-24 12:08:21 följande:

    "Acceptera"?

    Handlar väl snarare om att låta bli för att visa hänsyn för din tjej. För att hon tycker det är jobbigt.

    Men du kan ju alltid välja vännerna istället för henne. Hon kan inte tvnga dig.


    Jag skulle aldrig välja dem före henne. Det vet hon. Men det är omöjligt att skaffa nya vänner som lesbisk. Hon är jätte svartsjuk liksom. Vi umgås ju bara med hennes vänner.
  • Anonym (whatwhocareswhat)
    Anonym (Hmm) skrev 2014-11-24 02:46:16 följande:

    Ställ ett ultimatum till henne får du inte umgås med dina kompisar så ska inte hon heller få göra det.


    Ja man tycker ju det. Men det blir ju så att vi endast umgås med hennes vänner istället.äsch, jag ska inte gnälla :)
  • Anonym (whatwhocareswhat)
    Anonym (Hmm) skrev 2014-11-24 02:46:16 följande:

    Ställ ett ultimatum till henne får du inte umgås med dina kompisar så ska inte hon heller få göra det.


    Ja man tycker ju det. Men det blir ju så att vi endast umgås med hennes vänner istället.äsch, jag ska inte gnälla :)
  • Anonym (whatwhocareswhat)
    Anonym (Hmm) skrev 2014-11-24 02:46:16 följande:

    Ställ ett ultimatum till henne får du inte umgås med dina kompisar så ska inte hon heller få göra det.


    Ja man tycker ju det. Men det blir ju så att vi endast umgås med hennes vänner istället.äsch, jag ska inte gnälla :)
  • Anonym (.)

    Varför skulle din sexuella läggning hindra dig från att skaffa nya vänner? Det är accepterat att vara lesbisk idag. Jag som är heterosexuell har flera homosexuella och bisexuella kompisar - killar som tjejer. Jag gör ju ingen skillnad på dem för det. De är mina vänner och jag har ingen intention att ligga med nån av dem.

Svar på tråden jag har haft sex med alla mina tjejkompisar