• Tmvh

    Vad vill han egentligen?! Hjälp

    Hoppas ni kan hjälpa mig nu, för orkar inte sitta mer och tänka på de här.

    Som förut min pojkvän gjorde slut för ca 2 veckor sedan.

    Vi bestämde att vi skulle vata vänner.

    Förra måndagen kom han hem till mig och ville veta hur allt skulle bli emellan oss om vi skulle försöka igen.

    Vi kom överens om allt, och han sa vi försöker. Sen låg han med mig, och efteråt så säger han att det inte kändes bra, han grät för han va ledsen.

    Jag va på honom två dagar efteråt men lugnade ner mig tillslut.

    Vi började prata som vänner, och i fredags så började jag pratade med honom från djupet som jag aldrig gjort förut.

    Vi har dock inte bråkat pga oss utan vi har bråkat pga de vi har runt omkring oss.

    Jag frågar sedan om vi ska vara vänner föralltid och han svarat vi får se med en glad ton.

    Han sa tack för att du finns för mig, är så glad att vi kan vara vänner för jag kan pratade dig om allt.

    Så allt va bra, han förklarade för mig i lördags att han ville vara ensam och att det forfarande va tungt emellan oss för vi har inte släppt.

    Sen på söndagen får jag klara bevis att han håller på med en annan,jag frågade ut honom om det han skrev släpp mig bara, jag kände inte igen honom länge och det är ingen som gör det.

    Han flippade på mig och sa släpp mig, jag bönade och bad att säg sanningen så jag kan hå vidare precis de du vill att jag ska göra, jag förklarade att han hjälper mig om han gör det för de är de han själv sa, men han vägrade säga nånting.

    Nu till min fråga hur tänker han med allt?

  • Svar på tråden Vad vill han egentligen?! Hjälp
  • Påven Johanna

    Men du kan ju omöjligt vara 44 år? Jag skjuter mig i huvudet om det visar sig vara sant. 

  • Tmvh

    Haha nej de blev lite fel. Har nyss gjort kontot för att få skriva om detta haha förlåt

  • Tmvh
    Påven Johanna skrev 2014-11-24 10:03:09 följande:

    Men du kan ju omöjligt vara 44 år? Jag skjuter mig i huvudet om det visar sig vara sant. 


    Haha nej, har inte ändrat ännu
  • smulpaj01
    Tmvh skrev 2014-11-24 10:13:26 följande:

    Haha nej, har inte ändrat ännu


    Nu blev jag nyfiken på din ålder?
  • Tmvh
    smulpaj01 skrev 2014-11-24 10:14:58 följande:
    Nu blev jag nyfiken på din ålder?
    Oj glömde skriva är 20 :) är ung och så, men jag vet vad jag vill
  • smulpaj01

    Han vill väl det han säger antar jag?

    Att du ska släppa honom så han kan satsa på sin nya.

    Ligget med dig var inget annat än ett ligg för honom!

    Glöm honom, försök inte ens "vara vänner" är mitt råd!

  • Tmvh
    smulpaj01 skrev 2014-11-24 10:19:53 följande:

    Han vill väl det han säger antar jag?

    Att du ska släppa honom så han kan satsa på sin nya.

    Ligget med dig var inget annat än ett ligg för honom!

    Glöm honom, försök inte ens "vara vänner" är mitt råd!


    Men jag tror ändå inte på att han menar de han säger.

    För någon dag sen va allt på topp lixom,men då jag bad honom och säga sanningen och göra allt lättare för mig så blir han förbannad? Och de blir man inte om man inte släppt varit med om det förut.

    Och inte ens hans vänner känner igen honom längre eller vad han gör, för han är inte den typen som gör såna saker, aldrig varit och han kommer aldrig bli en sån :/
  • smulpaj01
    Tmvh skrev 2014-11-24 10:22:24 följande:

    Men jag tror ändå inte på att han menar de han säger.

    För någon dag sen va allt på topp lixom,men då jag bad honom och säga sanningen och göra allt lättare för mig så blir han förbannad? Och de blir man inte om man inte släppt varit med om det förut.

    Och inte ens hans vänner känner igen honom längre eller vad han gör, för han är inte den typen som gör såna saker, aldrig varit och han kommer aldrig bli en sån :/


    Vadå "kommer aldrig att bli"? Han ÄR ju det nu! Vad menar du med "en sån"?

    Han tyckte allt var tipp topp så länge du höll dig lugn. Sen blev du jobbig och då blev han förbannad och vill bli av med dig.
  • Tmvh
    smulpaj01 skrev 2014-11-24 10:37:28 följande:
    Vadå "kommer aldrig att bli"? Han ÄR ju det nu! Vad menar du med "en sån"?

    Han tyckte allt var tipp topp så länge du höll dig lugn. Sen blev du jobbig och då blev han förbannad och vill bli av med dig.
    Han är inte ens sån som ligger med en bara för att. Och han är inte den typen heller att han träffar en ny direkt efter, har haft kontakt med hans ex å umgås med hans vänner och ingen känner igen honom längre.

    Han är den typen att han glömmer en helt och hållet först, och vi alla vet att det tar inte en vecka och släppa allt.

    För han sa till mig i fredags att vi får de senare och allt va jätte bra..
Svar på tråden Vad vill han egentligen?! Hjälp