• Anonym (nyfis)

    Är det många här?

    Är det många här som har någon slags relation, till någon, med minst 15 års åldersskillnad?

    Gifta, sambo, särbos, kk.....?

  • Svar på tråden Är det många här?
  • IsDimma

    Varför undrar du?

    Nåja. Här har du iaf en. Lever sen fem år tillbaka med en drygt 30 år äldre man

  • Anonym (nyfis)
    IsDimma skrev 2014-11-24 12:22:58 följande:

    Varför undrar du?

    Nåja. Här har du iaf en. Lever sen fem år tillbaka med en drygt 30 år äldre man


    Mest nyfiken hur vanligt det är?

    Själv nyligen träffat en 23 år äldre. Tidigare alltid sagt att jag aldrig skulle kunna va med en såpass gammal.. Kanske för man ser de flesta som ganska oattraktiva?!
  • IsDimma
    Anonym (nyfis) skrev 2014-11-24 12:43:19 följande:
    Mest nyfiken hur vanligt det är?

    Själv nyligen träffat en 23 år äldre. Tidigare alltid sagt att jag aldrig skulle kunna va med en såpass gammal.. Kanske för man ser de flesta som ganska oattraktiva?!
    Jag har alltid sagt att inte äldre än mina föräldrar, eller äldre än pappa då eftersom han är äldst. Sen träffade jag min sambo och han råkade vara två år äldre än pappa och är fem år äldre än min mamma. Men jag har aldrig varit lyckligare i ett förhållande någonsin tidigare. Han är min själsfrände. Han är min bästa vän. Och han är lätt det bästa som hänt mig!
  • Anonym (nyfis)
    IsDimma skrev 2014-11-24 15:14:53 följande:
    Jag har alltid sagt att inte äldre än mina föräldrar, eller äldre än pappa då eftersom han är äldst. Sen träffade jag min sambo och han råkade vara två år äldre än pappa och är fem år äldre än min mamma. Men jag har aldrig varit lyckligare i ett förhållande någonsin tidigare. Han är min själsfrände. Han är min bästa vän. Och han är lätt det bästa som hänt mig!
    Hur träffade du honom då?  Om man får fråga?
  • IsDimma
    Anonym (nyfis) skrev 2014-11-24 16:51:21 följande:
    Hur träffade du honom då?  Om man får fråga?
    Jag skulle flytta hem till Sverige från Irland där jag bodde då. Jag ville inte tillbaka till min hemort i Sverige. Det var det enda jag visste. Jag sökte lite jobb lite varstans och tänkte att jag flyttar dit jag får ett jobb.

    Sen fick jag ett mail en dag på bodycontact där en man frågade om jag behövde någonstans att bo. Jag svarade ja. Lite överhastat insåg jag sen. För vad hade jag nu gett mig in på men det blev ju faktiskt hur bra som helst
  • Anonym (13 år)

    Jag är 27 han 40. Har ett särbo förhållande sedan två år tillbaka (slowstarters).


    Innan jag träffade honom trodde jag inte att jag skulle ha ett förhållande med så stor åldersskillnad..har dragits till de som är max 5 år äldre. Men jag fick förnuft till slut :)


     

  • Kereza

    Haft två förhållanden med äldre, en 16 och en 15 år äldre. Ser inte riktigt poängen med om det är vanligt eller inte - så länge ni är byxmyndiga bägge två.

Svar på tråden Är det många här?